اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

سرپرست حوزه مدیریت دارو و مواد مخدر هرمزگان معرفی شد

سرپرست حوزه مدیریت دارو و مواد مخدر هرمزگان طی حکمی از طرف سرپرست حوزه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان معرفی شد.

سرپرست حوزه مدیریت دارو و مواد مخدر هرمزگان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حامد فلاح، سرپرست حوزه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان طی حکمی، داریوش شهریاری را به سمت سرپرست حوزه مدیریت دارو و مواد مخدر منصوب کرد.

شهریاری دکترای داروسازی بالینی دارد.

در متن حکم شهریاری بر رعایت اصول قانون مداری، پاسخگویی، شایسته سالاری، تکریم همکاران و ارباب رجوع، بهره گیری از نظرات کارشناسی و استفاده از همه ظرفیت‌ها، در انجام امور مربوطه با استعانت از پروردگار متعال و استفاده از ظرفیت‌های درون و برون سازمانی تأکید شده است.

همچنین انجام امور قانونی مرتبط با داروخانه‌ها (خصوصی و دولتی) شرکت‌های پخش دارویی، نظارت بر حسن اجرای آئین نامه‌ها و ضوابط مرتبط و ارزشیابی آن‌ها در جهت ارتقاء خدمات دارویی، آماده سازی مدارک متقاضیان جهت طرح در کمیسیون ماده ۲۰، تنظیم صورتجلسات، ابلاغ رای کمیسیون به متقاضیان مربوطه و ارسال آن به سازمان غذا و دارو، نظارت بر تهیه، نگهداری و توزیع داروهای مخدر، نظارت بر تولید و توزیع الکل طبی، فرآورده‌های الکلی و مصرف آن‌ها، برنامه ریزی آموزشی جهت ارتقای آگاهی عمومی در زمینه دارو و سموم به جامعه و گروه‌های تخصصی و نظارت بر انجام امورات مربوط به اطلاع رسانی به آن از اهم وظایف وی مورد تأکید قرار گرفته است.

به گزارش فارس، کمبود دارو و نیز بروز تخلفات متعدد در حوزه دارویی در هرمزگان نیازمند به تدبیر اساسی مسؤولان امر است که به نظر می رسد تغییرات اخیر نیز در راستای ساماندهی به وضعیت موجود باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول