اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اعلام حمایت سپاه قشم از قلم‌های مطالبه‌گر در قشم

فرمانده سپاه قشم با اعلام حمایت قاطع از قلم‌های مطالبه‌گر، گفت: دریا از مهمترین جاذبه‌های جزیره قشم و پلاژ بانوان، پارک آبی و پارک بانوان از مهمترین زیرساخت‌هایی است که باید در حوزه گردشگری ایجاد شود.

اعلام حمایت سپاه قشم از قلم‌های مطالبه‌گر در قشم

 به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، سرهنگ پاسدار حجت امیری‌کیا صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سپاه قشم با قاطعیت از قلم‌های مطالبه‌گر در این جزیره حمایت می‌کند.

وی افزود: مطالبات به حق مردم باید در چارچوب اخلاق حرفه‌ای  توسط رسانه‌ها تا حصول نتیجه مطلوب مطالبه‌گری شود و سپاه نیز با پیگیری همه جانبه مطالبات رسانه‌ای در سطح مختلف مدیریتی ایفای نقش خواهد داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم تصریح کرد: تفریحات دریایی از مهمترین جاذبه های قشم به عنوان جزیره‌ای محصور در آب است و این مهم باید مورد توجه باشد.

امیری‌کیا ادامه داد: پلاژ بانوان، پارک آبی و پارک بانوان برجسته‌ترین زیرساخت‌های حوزه گردشگری در جزیره قشم است که باید مستمرار مورد مطالبه‌گری قرار بگیرد تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

وی اضافه کرد: مطالبه‌گری منسجم رسانه‌ها می‌تواند مسوولان را پای کار بیاورد و نباید از این ظرفیت بزرگ غافل بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم خاطرنشان کرد: ایجاد بسته های سرمایه‌گذاری با نگاهی جامع و برخوردار از شفافیت و ضمانت لازم راهکار جذب سرمایه‌گذاران و تامین زیرساخت‌های مورد نیاز است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول