اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تعهد ساخت 7 مدرسه و اهدای ۲۵۰ کولر برای مدارس هرمزگان توسط جامعه شیلاتی

خیرین جامعه شیلاتی استان متعهد به ساخت ۷مدرسه ،اهدای ۲۵۰ کولر به مدارس مناطق ساحلی و روستایی شدند.

تعهد ساخت 7 مدرسه و اهدای ۲۵۰ کولر برای مدارس هرمزگان توسط جامعه شیلاتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس،  جلسه هماهنگی توسعه زیر ساخت های آموزشی و مدارس با بهره گیری از خیرین حوزه شیلات با حضور معاون هماهنگی و اموراقتصادی استانداری هرمزگان، مدیر کل شیلات هرمزگان، مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، مدیر کل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس هرمزگان، رئیس سازمان نظام مهندسی و منابع طبیعی هرمزگان، مدیرعامل اتحادیه تعاونی های صیادان هرمزگان، مدیرعامل اتحادیه تولید و صادر کنندگان آبزیان استان،نمایندگان و خیرین جامعه صیادی و آبزی پروری در سالن جلسات استان برگزار شد.

در این جلسه معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری هرمزگان با اشاره به اینکه تقویت زیرساخت‌های آموزش و پرورش برای توسعه کشور همچنین آینده فرزندان این کشور ضروری است، گفت: بی شک یکی از مهم‌ترین عوامل پیشرفت هر جامعه، آموزش و پرورش آن جامعه است.

عادل شهرزاد با بیان اینکه سیستم آموزشی به عنوان سرمایه‌ای ضروری در تلاش برای تحقق یافتن اهداف مربوط به توسعه، تلقی می‌شود و یکی از مهم ترین ابزار موجود برای پیشبرد و واقعیت بخشیدن به توسعه پایدار است، گفت: خوشبختانه مجموعه شیلات هرمزگان به ویژه جامعه صیادی و آبزی پروری نشان داده است که همواره در امور خیرخواهانه پیش گام است.

در این نشست مسعود بارانی مدیر کل  شیلات استان  از تعهد ساخت هفت مدرسه و اهدای حدود ۲۵۰ کولر توسط جامعه خیرین شیلات هرمزگان خبر داد و گفت: همچنین خیرین شیلاتی در این نشست نسبت به نوسازی و تجهیز مدارس روستاهای ساحلی استان متعهد شدند.

وی افزود: این میزان از احسان در کنار ساخت مدارس قبلی و کمک های پیشین به تجهیز مدارس بوده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول