اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

سازمان بنادر 10 هزار میلیاردتومان برای توسعه دریایی هرمزگان هزینه می کند

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: سازمان بنادر بیش از 10 هزار میلیارد تومان منابع مالی تاکنون در هرمزگان هزینه کرده و بدنبال جذب 10 هزار میلیارد تومان دیگر برای توسعه در این بخش است.

سازمان بنادر 10 هزار میلیاردتومان برای توسعه دریایی هرمزگان هزینه می کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در نشست با استاندار و نماینده هرمزگان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که می‌تواند سرعت توسعه استان را افزایش دهد در حوزه دریا است و سازمان بنادر و دریانوردی نیز تلاش می‌کند منابع مالی را از طرق مختلف به هرمزگان بیاورد چرا که این استان پتانسیل‌های بالایی برای کشور دارد و بر همین اساس بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان از منابع مالی سازمان در هرمزگان هزینه شده است.

وی افزود: ظرفیت دیگری که به هرمزگان تسری داده‌ایم ظرفیت سرمایه‌گذاران داخلی است و تلاش داریم امسال حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان جذب سرمایه‌گذاری داشته باشیم که یک نمونه از  آن ساخت ۱۵۰ هزار تن سیلو در استان هرمزگان با هزار و ۵۰۰میلیون تومان سرمایه‌گذاری خصوصی است.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان‌کرد: دولت حقیقتا روی بحث ارتباط با همسایگان کارهای بزرگی را انجام داده و فضای مناسبی را ایجاد کرده است و الان در هرمزگان بر روی سه قراداد با خارجی‌ها کار می‌کنیم که نهایی‌ شدن آن منجر به سرمایه‌گذاری قابل توجهی برروی زیرساخت‌های بندری و ریلی هرمزگان خواهد شد.

صفایی عنوان‌کرد: در بحث اقتصاد دریا در تلاش هستیم تا سازمان بنادر را به حلقه‌ی وصلی برای انسجام بخشی فعالیت‌های دریایی تبدیل کنیم ضمن اینکه طرح جامع را نیز در ۸ ماه آینده به اتمام خواهیم رساند و مقدمات آغاز طرح ابر اکوسیستم دریایی در بنادر هرمز، نخل‌ناخدا و شهید حقانی نیز در حال فراهم شدن است‌.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول