اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

لزوم تقویت شبکه های رادیو و تلویزیون دیجیتال در رودان

امام جمعه رودان بر لزوم تقویت شبکه های رادیویی و تلویزیون دیجیتال در رودان تاکید کرد و گفت: مسوولان تلاش کنند تا این دغدغه شهروندان رودانی رفع شود و مردم در نقاط مختلف شهرستان به خوبی به تلویزیون و رادیو دسترسی داشته باشند.

لزوم تقویت شبکه های رادیو و تلویزیون دیجیتال در رودان

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان ،حجت‌الاسلام مهدی دری در خطبه های نماز جمعه ظهر امروز رودان با اشاره به هفته بزرگداشت مقام معلم آنرا شغل انبیا دانست و گفت: وظیفه ایی سنگین بر دوش معلمان  است که باید  در مسیر پیامبران حرکت کنند‌‌.

وی در ادامه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان اشاره کرد و گفت: همانطور که معظم له گفتند معلمان پرورش دهنده جواهرات قیمتی هستند ، یعنی جوانان این مرز و بوم در دستان معلمان رشد و پرورش می‌یابند.

امام جمعه رودان تصریح کرد: رهبر فرزانه به معلمان توصیه کردند که کتاب های  شهید مطهری را مطالعه کنند تا مبانی اسلام و  انقلاب را فرا بگیرند و دانش آموزان انقلابی را تربیت کنند.

وی تصریح کرد: دو قشر در آموزش و پرورش هستند که باید به آنها توجه ویژه شود، اول معلمان دینی و پرورشی که باید شبهات را از ذهن دانش آموزان پاک کنند و قشر دیگر معلمان تاریخ هستند که وظیفه سنگینی به بر دوش آنهاست.

حجت‌الاسلام دری افزود: قطعا وقتی آنها به خوبی تاریخ را برای دانش آموز به تصویر بکشند او به درستی متوجه خواهد شد که در گذشته کجا بودیم و هم اکنون در کجا ایستاده ایم.

وی بیان کرد: همانطور که معظم له تاکید کردند باید مشکلات معلمان کاملا مرتفع شود تا آنها برای ساختن جامعه پویا تلاش کنند.

حجت‌الاسلام دری ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب در دیداری دیگر با جامعه کارگری بر اهمیت  جایگاهی این قشر زحمتکش هم تاکید کردند و دلال بازی و رشوه خواری را مخالف با منطق اسلامی است دانستند و گفتند  زحمت واقعی را جامعه کارگری می کشند.

وی در ادامه گفت: همانطور که معظم له گفتند معاندین هیچگاه نمی توانند جامعه کارگری را در مقابل نظام قرار دهند و انسانی که نان حلال بخورد هرگز در مقابل رهبری و نظام قرار نمی گیرد.

خطیب نماز جمعه رودان در ادامه سفر ریاست جمهوری به سوریه را باعث تقویت محور مقاومت در منطقه دانست و گفت: سوری ها قبلا  وحشی گری های داعش را دیده بودند  و خودشان را مدیون  ایران و ایرانی می‌دانند و استقبال باشکوهی را از رییس جمهور داشتند.

وی گفت: باید در این مسیر از ظرفیت های اقتصادی در  سوریه به خوبی بهره برد.

حجت دری در ادامه گفت: هم اکنون انگلیس بمب هایی اورانیوم ضعیف شده را به اوکراین داده که یک منطقه را تا مدتها تحت تاثیر قرار می دهد و جوانان ما بدانند که این ها چه تفکرات جنایتکارانه را در سر دارند.

وی به لزوم تقویت شبکه های رادیویی و تلویزیون دیجیتال در رودان تاکید کرد و گفت: مسوولان تلاش کنند تا این دغدغه شهروندان رودانی رفع شود و مردم در نقاط مختلف شهرستان به خوبی به تلویزیون و رادیو دسترسی داشته باشند.

پایان پیام/۸۸۰۵۹

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول