اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

متخصص جهانی: رشد دانش فنی در پرورش میگو به رشد تولید می انجامد

متخصص پرورش میگوی جهان گفت: اقدامات شرکت دانش بنیان فرادانه در توزیع علم تولید پرورش میگو می تواند سبب افزایش تولید و ارتقای کیفیت میگوی ایران شود.

متخصص جهانی: رشد دانش فنی در پرورش میگو به رشد تولید می انجامد

مانوج شارما متخصص جهانی پرورش میگوی جهان از کشور هندوستان امروز در حاشیه سمینار آموزشی روش های نوین پرورش میگو که به همت شرکت دانش بنیان فرادانه در اتاق بازرگانی بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: شرکت فرادانه ایران از من خواست تا درباره بیماری های میگو و راههای مقابله با آنها که سبب تلفات زیادی به تولیدکنندگان میگوی ایرانی شده به ایران سفر و تجربیات خودم را در اختیار آنان قرار دهم.

وی با بیان این که بیماری های میگو سبب افزایش تلفات و کاهش بازدهی مزارع پرورش میگو می شود و من تجربیات 25 ساله خودم را امروز در اختیار تولیدکنندگان میگوی ایران قرار دادم، عنوان کرد: پرورش دهندگان ایرانی را برادر خودم می دانم و خوشحالم که می بنیم استقبال بسیار خوبی نیز از این سمینار شده بود.

شارما تأکید کرد: رشد دانش فنی در پرورش میگو به رشد تولید می انجامد و به همه تولیدکنندگان اعلام می کنم که جز با نظم در انجام کارها نمی توان بر بیماری ها غلبه کرد.

این متخصص جهانی تولید و پرورش میگو گفت: ایران با سواحل طولانی یکی از پرظرفیت ترین کشورهای تولید میگو است و اگر این ظرفیت با دانش تلفیق شود، تولید فراوانی بدنبال خواهد داشت.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول