اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ارتفاع امواج خلیج فارس امروز به 2.5 متر می رسد/ از سفر با قایق‌های غیرمجاز خودداری کنید

هواشناسی هرمزگان اعلام کرد: شدت باد طی امروز و ساعات عصر و شب در خلیج فارس به بیش از 35 نات (64 کیلومتر بر ساعت) می رسد.

ارتفاع امواج خلیج فارس امروز به 2.5 متر می رسد/ از سفر با قایق‌های غیرمجاز خودداری کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، هواشناسی هرمزگان امروز 4 شنبه 2 فروردین اعلام کرد: طی روز جاری پدیده شاخص در مناطق دریایی و سواحل استان وزش باد شدید و مواج شدن دریا خواهد بود.

 به تدریج طی ساعات آینده با خروج موج بارشی از شرق استان از میزان ابرناکی در مناطق شرقی کاسته خواهد شد.

 از ساعات ظهر وزش بادهای نسبتا شدید شمال غربی- جنوب غربی در کلیه مناطق دریایی استان شدت بیشتری خواهد گرفت و سبب مواج شدن دریا و اختلال در تردد های دریایی خواهد شد.

شدت باد طی بعدازظهر و ساعات شب در تنگه هرمز به بیش از ۳۵ نات خواهد رسید. توصیه می شود با توجه به غیر ایمن بودن شرایط تردد های دریایی به ویژه در روز چهارشنبه، ضمن اجتناب از تردد شناورهای سبک و مسافربری، تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارات احتمالی در بنادر و سواحل استان صورت پذیرد. 

وزش باد شدید و مواج بودن دریا تا پایان روز پنجشنبه در مناطق دریایی استان تداوم خواهد داشت و از لحاظ دمایی در غالب نقاط استان کاهش نسبی دما به ویژه کاهش دمای کمینه مورد انتظار است.

همچنین اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از عموم مسافران خواسته تا هرگز با شناورهای غیرمجاز که در خارج از بنادر مسافری اقدام به مسافرگیری غیرمجاز می کنند، به جزایر سفر نکنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول