اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کشف ۶۴ فقره سرقت و دستگیری ۳۸ سارق در قشم

فرمانده انتظامی شهرستان قشم از شناسایی و کشف 64 فقره سرقت ودستگیری 38 سارق در یک ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.

کشف ۶۴ فقره سرقت و دستگیری ۳۸ سارق در قشم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محراب کاظمی فرمانده انتظامی قشم امروز اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان قشم با تلاش همه جانبه و شبان روزی و اجرای طرح های امنیت محله محور و گشت زنی های مستمر در سطح حوزه استحفاظی در یک ماه گذشته 64 فقره انواع سرقت کشف و 38 سارق سرقت های مختلف را در شهرستان در عملیات های جداگانه دستگیر کردند.

وی با با بیان این که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده اند، افزود: در آذر ماه سال جاری با تلاش های صورت گرفته 6 هزار لیتر سوخت و فراورده های نفتی ، مقادیری مواد مخدر و سیم و کابل مسروقه، 130 راس احشام قاچاق و تعدادی مشروبات الکلی و قرص های روانگردان از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است. 

فرمانده انتظامی قشم ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با ناهنجاری ها و مقابله قاطع با پدیده قاچاق از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی ودستگیری مجرمان و پاکسازی محل اقدام شود.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول