اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دو دستور درباره تالار آوینی و فرهنگسرای طوبی بندرعباس

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان سفر به هرمزگان از دو تالار مهم این شهر بازدید و دستوراتی صادر کرد.

دو دستور درباره تالار آوینی و فرهنگسرای طوبی بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سید محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که امروز در راس هیاتی به هرمزگان سفر کرده از اماکن فرهنگی و هنری بندر عباس بازدید کرد.

اسلامی ضمن بازدید از تالار شهید آوینی بندرعباس اظهار داشت: تالار آوینی یکی از بی نظیر ترین تالارهای جنوب کشور است که در مکان بسیار زیبایی و در کنار ساحل خلیج فارس قرار گرفته است.

وی چشم انداز این تالار را بسیار بی نظیر دانست و عنوان کرد: در هیچ جای ایران تالاری به زیبایی این سالن نبوده و لازم است حمایت های ویزه ای برای رفع نواقص تالار شهید آوینی انجام گیرد.

 معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از قسمت‌های مختلف، نواقص و مشکلات تالار را مورد ارزیابی قرار داده و دستور ویژه جهت پرداخت بودجه برای تکمیل تالار را صادر کرد.

سید محمود اسلامی اماکن فرهنگی و سالن ها را از سرمایه های فرهنگی استان دانست و بیان کرد: باید در نگهداری و بازسازی این تالارها نهایت تلاش را انجام دهیم تا از تخریب و مستعمل شدن آن جلوگیری شود.

وی در ادامه از سالن فرهنگسرای طوبی در خیابان آیت الله غفاری نیز بازدید بعمل آورد و بیان داشت: با تخصیص بودجه به این سالن انشالله به زودی شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود زیرا این سالن تنها مکان برای تمرین هنرمندان نمایش بوده که لازم است هر چه زودتر شاهد بازگشایی آن باشیم.

وی در پایان به پروژه های نیمه تمام در استان هرمزگان اشاره کرد و گفت: با پیگیری های لازم تجهیزات مربوط به پلاتو شهرستان بندرلنگه، مجتمع فرهنگی و هنری میشی در شهرستان سیریک، پلاتو آفتاب بندرعباس، تجهیز و مرمت مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان حاجی آباد و تکمیل مجتمع فرهنگی- هنری میناب و بندرخمیر در اولویت تخصیص اعتبار بودجه هستند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول