اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بازدید نماینده ولی فقیه در هرمزگان از روستاهای گنو و تنگه‌باغ بندرعباس

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس از روستاهای گنو و تنگه‌باغ شهرستان بندرعباس بازدید و مشکلان آنان را مورد بررسی قرار داد.

بازدید نماینده ولی فقیه در هرمزگان از روستاهای گنو و تنگه‌باغ بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس صبح امروز به همراه جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی هرمزگان مشکلات و چالش‌های روستاهای گنو و تنگه‌باغ را بررسی کرد.

بازدید از اراضی مربوط به زمین فوتسال چمن مصنوعی و حل چالش‌های واگذاری آن، بازدید از چشمه آب تنگه‌باغ، بازدید از شهرک گنو و بررسی تامین آب و فرایند واگذاری اراضی و تعیین زمان‌بندی برای لایروبی رودخانه تنگه باغ و گنو از جمله اقدامات انجام شده در این بازدید بود.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده در این بازدید ضمن تاکید بر پیگیری چالش‌های مطرح شده تا حصول نتیجه، قول بازدید از سایر مناطق سطح شهر بندرعباس و استان هرمزگان را داد.

به گزارش فارس، نوری‌زاده رئیس بنیاد مسکن، عیدانی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای، حمزه‌پور مدیرعامل آب و فاضلاب و وفاکیش معاون منابع طبیعی و آبخیزداری از جمله مدیران حاضر در این بازدید بودند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول