اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

امام جمعه اهل‌سنت بندرلنگه: هفته وحدت صحنه انسجام ملت ایران است

امام جمعه بندرلنگه گفت: هفته وحدت هفته گردهم آمدن از سر همدلی و اتحاد و برادری است و باید تصویر واقعی انسجام و همدلی در جامعه باشیم.

امام جمعه اهل‌سنت بندرلنگه: هفته وحدت صحنه انسجام ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، شیخ مسعود راهبر امام جمعه اهل سنت بندرلنگه در خطبه‌های نماز جمعه اهل سنت این شهرستان اظهار کرد: پیامبر مکرم اسلام، پیامبر رحمت و حماسه بود.

وی با بیان این که رسول خدا به خاطر ممانعت جاهلان از دعوتش بسیار اندوهگین می شد، عنوان کرد: کسانی که سیاست شکستن چراغ های نورانی را در پیش می‌گیرند، نسبت به محمد و رسالتش، شدیدترین بغض و کینه را دارند و می‌خواهند نور آیین خدا را با دهان خاموش کنند ولی خدا، نور آیین خود را کامل می گرداند هرچند کافران دوست نداشته باشند.

شیخ مسعود راهبر ادامه داد: پیامبر در رحمت برای زنان مصداق دفاع کامل و تمام از حقوق زنان را داشت و در رحمت یتیمان و کودکان توجه ویژه ای به کودکان داشت و آنها را در آغوش می گرفت و می بوسید؛ رحمت او نه فقط برای اصحاب بلکه برای همه مسلمانان و برای همه عرب و برای تمام عالم و همه مخلوقات بود.

امام جمعه اهل سنت بندرلنگه با اشاره به این که وجود رسول خدا سراسر محبت و مودت بود، تاکید کرد: هفته وحدت هفته گردهم آمدن از سر همدلی و اتحاد و برادری است و باید تصویر واقعی انسجام و همدلی در جامعه باشیم.

وی با تبریک هفته نیروی انتظامی، از این نیرو به عنوان عاملی بازدارنده در برابر اوباش و برهم زنندگان نظم عمومی یاد کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول