اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تمام دسیسیه‌های دشمن برای کمرنگ‌ساختن اربعین نقش برآب شد

امام جمعه هرمز گفت: دشمن به دنبال کمرنگ ساختن اربعین حسینی است اما به لطف خدا این گردهمایی باشکوه هر ساله قوی‌تر و منسجم‌تر از قبل برگزار می‌شود.

تمام دسیسیه‌های دشمن برای کمرنگ‌ساختن اربعین نقش برآب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام فتح الله بهزادی امام جمعه هرمز در خطبه های نماز جمعه امروز ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی، عنوان کرد: اربعین مشق دلدادگی و ایثار است که باعث ماندگاری حماسه حسینی در جهان شده است.

وی با اشاره به همایش عظیم پیاده روی اربعین ادامه داد: اتحاد و انسجام مسلمانان و شیعیان، عظمت این مراسم را به رخ جهانیان می کشاند و سبب بزرگی و عزت جهان اسلام است.

خطیب جمعه جزیره هرمز با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس گفت: رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس رمز و راز ایثار و از خود گذشتگی را نه تنها به گستره جغرافیایی ایران بلکه به دنیا نشان دادند.

بهزادی تاکید کرد: جنگ ما در برابر رژیم بعثی عراق یک جنگ دفاعی در مقابل تجاوز به مرزها و شهرهای ایران بود که صدام خائن بازیچه دست مستکبران عالم شد و به ایران یورش بود.

وی افزود: جنگ هشت ساله تحمیلی بر ملت ایران تجاوز گری آشکار بود و ملت ایران با وفاداری و حفظ  ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی با خصم به مقابله پرداخت و پیروزی در مقابل دشمن سراسر مسلح، مبارزه با توطئه‌های دشمن، حفظ ایران از تجزیه و ایستادگی مردانه در برابر دشمن از دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس است.

بهزادی ابراز کرد: کمرنگ جلوه دادن همایش پیاده روی اربعین  یکی از نقشه‌های شوم دشمن است که با واژه اختلاف و تفرقه میان ملت ایران و عراق کلید خورد اما به برکت نام امام حسین (ع) و با هوشمندی مردم عراق به شکست رسید و امسال باشکوه‌ترین راهپیمایی را رقم زد.

بهزادی در پایان با قدردانی از همه عوامل و موکب داران گفت: اجر و پاداش اخروی و دنیوی نصیب شما که با خدمت به عزاداران حسینی، جلوه واقعی ایمان خویش را نشان دادید.

پایان پیام/ 3728

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول