اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

پنج قطعه از اراضی ملی در جزیره قشم رفع تصرف و به دولت بازگردانده شد

رئیس کل دادگستری هرمزگان از رفع تصرف پنج قطعه از اراضی ملی به مساحت بیش از ۱۸ هزار متر مربع در مناطق مختلف جزیره قشم و اعاده آنها به دولت خبر داد.

پنج قطعه از اراضی ملی در جزیره قشم رفع تصرف و به دولت بازگردانده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان امروز در خصوص جزئیات این خبر اظهار داشت: آزادسازی این اراضی ملی با صدور دستور قضایی و در شهرهای درگهان و طبل و همچنین روستای تورگان جزیره قشم صورت گرفته است.

وی ارزش تقریبی این زمین ها را در مجموع 152 میلیارد و 825 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: رفع تصرف این اراضی به دستور دادستان عمومی و انقلاب قشم و توسط یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی منطقه آزاد انجام شده است.

 

 

رئیس کل دادگستری هرمزگان در ادامه با هشدار به متصرفان غیرمجاز، خاطر نشان کرد: هرگونه زیاده‌خواهی و دست‌اندازی به اراضی ملی و دولتی، برخورد قاطع دستگاه قضایی را به همراه خواهد داشت.

قهرمانی همچنین ضمن تأکید بر تداوم این گونه اقدامات برای صیانت از بیت المال و احقاق حقوق مردم، از همکاری مسوولان و مأموران نیروی انتظامی و دریابانی و سایر ادارات و نهادهایی که در این امر با دستگاه قضایی همکاری خوبی داشته اند، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ 3728

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول