اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

معاون قضایی دادستان کل کشور: ورود قوه قضائیه به مساله اقتصاد، موفق بوده/ کاهش 10 درصدی پرونده‌های کیفری در کشور

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: ورود قوه قضائیه به مساله اقتصاد و حل مشکلات بنگاه‌های اقتصادی گره‌گشا بوده و توانسته است اثرات مطلوبی بر اقتصاد و اشتغال بگذارد.

معاون قضایی دادستان کل کشور: ورود قوه قضائیه به مساله اقتصاد، موفق بوده/ کاهش 10 درصدی پرونده‌های کیفری در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، سعید عمرانی در بازدید از ندامتگاه قشم بیان کرد: نیاز کشور به مساله تولید و اشتغالزایی و وجود مشکلات عدیده در این زمینه می‌طلبد تا دستگاه‌های مختلف برای حصول نتیجه بهتر، همگرایانه وارد عمل شوند.

وی با بیان اینکه ورود قوه قضائیه برای کمک به دولت و حل مشکلات بنگاه‌های اقتصادی از زمان آیت الله رئیسی رییس قوه قضائیه آغاز شد و هم اکنون نیر که ایشان بر مسند رییس جمهوری تکیه زده باید سایر قوا برای کمک به دولت و حل مشکلات مردم و کارآفرینان بسیج شوند.

 

معاون قضایی دادستان کل کشور کاهش 10 درصدی ورودی پرونده‌های کیفری و تعداد وقوع جرم در هرمزگان نشان‌دهنده اقدامات موثر و متمادی است که هم اکنون در حال برداشت نتایج آن هستیم.

وی ادامه داد: طی ماه‌های اخیر اقدامات فراوانی برای تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای سازمان اموال تملیکی  انجام گرفته و امید می‌رود به زودی تعیین تکلیف این کالاها اقدامات موثری انجام شود.

عمرانی گفت: برخی استان‌ها مثل هرمزگان و خراسان رضوی زمینه کمک به اقتصاد کشور را دارند و باید از این ظرفیت‌ها در مسیر صحیح و پیشبرد اقتصاد کشور بهره برد و مسئولین نیز باید دست به دست یکدیگر از فرصت‌های بیشمار این مناطق برای پیشبرد اهداف نظام و کاهش مشکلات معیشتی و بیکاری استفاده کنند.

 

آزادی آزادی 41 زندانی در 17 ماه/ هرمزگان جرو 5 استان امن کشور

مدیرکل زندان‌های هرمزگان نیز گفت: در سال گذشته با اقداماتی که انجام شده از خانواده های شاکیان 29 زندانی جرائم غیرعمد در هرمزگان رضایت گرفته شده و امسال نیز تاکنون 12 زندانی رضایت گرفته اند.

کیشانی بیان کرد: کاهش 10 دردصدی ورودی پرونده های کیفری و 1 درصد طلاق نشان‌دهنده افزایش صلح و سازش و اقدامات فرهنگی گسترده در هرمزگان است.

وی با بیان اینکه در بحث امنیت، در سالیان اخیر همواره جزو 5 استان برتر کشور بوده ایم، افزود: با اقدامات و هماهنگی با ارگان های بندرعباس، معتادان متجاهر بندرعباس مرتب جمع‌آوری می شوند.

کیشانی همچنین از الکترونیکی شدن 95 درصد دادرسی‌های هرمزگان گفت و افزود: در تلاشیم با گسترش بستر الکترونیک، روند رسیدگی به پرونده ها را تسهیل کنیم.

 وی همچنین با بیاناینکه 48 درصد زندانیان زندان‌های هرمزگان غیربومی هستند، اضافه کرد: هم اکنون 30 درصد از این نیز ساکن هرمزگان شده اند.

مدیرکل زندان های هرمزگان اظهار داشت: استفاده از جایگزین‌های حبس، کمک به اقتصاد و اشتغالزایی زندانیان و همچنین فرهنگ‌سازی به منظور حل مشکلات زندانیان و خانواده ایشان در دستور کار قرار دارد.

 

انتهای پیام/88074

  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول