اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کشفیات ۵ماهه مواد مخدر در هرمزگان/ از توقیف 28 لنج تا کشف 21 تن تریاک

فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف 24 تن انواع موادمخدر در 5 ماهه نخست امسال در استان خبر داد.

کشفیات ۵ماهه مواد مخدر در هرمزگان/ از توقیف 28 لنج تا کشف 21 تن تریاک

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان امروز در تشریح اقدامات و کشفیات مواد مخدربیان داشت: مأموران انتظامی استان هرمزگان در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با پیگیری های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی و اجرای مستمر طرح های پاکسازی نقاط و محلات آلوده استان در پنج ماهه نخست امسال موفق شدند،377 دستگاه انواع خودرو سبک و سنگین حامل موادمخدر را شناسایی و توقیف کنند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت 24 تن انواع موادمخدر در استان کشف شده، افزود: این مقدار مواد کشف شده شامل 21 تن و 524 کیلو تریاک، یک تن و 675 کیلو حشیش ، 67 کیلو هرویین ، 760 کیلو شیشه و 47 کیلو سایر مواد می باشد.

این مقام انتظامی استان، تعداد معرفی معتادان کارتن خواب به مراکز درمانی و بازپروری را 378 نفر عنوان کرد و اذعان داشت: در پنج ماهه اول امسال 784 مرحله طرح های پاکسازی محلات و نقاط آلوده و کنترل محورهای مواصلاتی استان اجرا و در این طرح ها 13 تن و 252 کیلو انواع مواد کشف شده است.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری با تلاش های بی وقفه و شبانه روزی مجموعه انتظامی استان 12 باند قاچاق مواد مخدر متلاشی، یک قاچاقچی کشته، 411 قاچاقچی مواد مخدر و سوداگر مرگ دستگیر، 461 باب منزل پاکسازی و 886 خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر شناسایی و دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده اند.

فرمانده انتظامی هرمزگان در خصوص میزان توقیف اموال و دارایی های قاچاقچیان مواد مخدر بیان داشت: در ۵ ماهه نخست امسال با هماهنگی مقام قضائی 28 فروند لنج به ارزش 560 میلیارد تومان ، 377 دستگاه خودرو به ارزش 226 میلیارد تومان و 51 میلیارد تومان املاک و مستغلات باارزش از قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ توقیف شده است.

این مقام انتظامی هرمزگان در پایان مجموع اموال کشف و توقیف شده از قاچاقچیان مواد مخدر را هزارو 59 میلیارد تومان عنوان کرد.

انتهای پیام/ ۳۷۲۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول