اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

«اخلاص» رمز ماندگاری نهصت حسینی است

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: در انقلاب‌ها و نهضت‌ها، هیچ نهضتی به خلوص نهضت سیدالشهدا وجود ندارد.

«اخلاص» رمز ماندگاری نهصت حسینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در مسجد امیرالمومنین شهر بندرعباس گفت: در طول تاریخ، انقلاب و نهضت‌های بزرگی داشتیم که نتوانسته‌اند ماندگار باشند و تنها در زمان خود بوده‌اند.

وی با بیان این که باید بررسی کرد رمز ماندگاری قیام حسینی چیست و چه عاملی باعث ماندگاری آن شده است، خاطرنشان کرد: در انقلاب‌ها و نهضت‌ها، هیچ نهضتی به خلوص نهضت سیدالشهدا وجود ندارد.

به گفته عبادی زاده، منطق و عقلانیت یکی از رموز ماندگاری قیام امام حسین (ع) است که باید به آن توجه کرد. امام حسین (ع) به جنبه عقلانیت قیام خود عنایت ویژه‌‌ای دارد. به همین جهت است که اصیل‌ترین نهضت تاریخ شناخته می‌شود و نباید خرافات و اخبار نامعتبر را در آئین عزاداری امام حسین (ع) به مردم عرضه کرد.

حجت الاسلام عبادی زاده تصریح کرد: ارائه آمارهای غیر منطقی و خرافات‌ از واقعه عاشورا  با منطق و عقلانیت امام حسین (ع) مغایر است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تأکید کرد: برای عرضه کردن امام حسین (ع) به جهانیان دست مسلمانان پر است و هیچ نیازی به خرافات وجود  ندارد و باید از آن پرهیز کرد.

انتهای پیام/ 3728

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول