اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

برنامه های قرارگاه فرهنگی مردمی غدیر بندرعباس+فیلم

برنامه های قرارگاه فرهنگی مردمی غدیر بندرعباس با محوریت مسجد امام حسین(ع)گلشهر شمالی به مدت سه شب از 25 تیرماه برپا می‌شود.

برنامه های قرارگاه فرهنگی مردمی غدیر  بندرعباس+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، دبیر قرارگاه فرهنگی مردمی غدیر بندرعباس اعلام کرد این قرارگاه که به محوریت  مسجد امام حسین علیه السلام گلشهر شمالی و همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس، بنیاد بین المللی غدیر استان هرمزگان، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان،کانون خدمت رضوی محله های امام رضایی، منطقه یکم نیروی دریایی سپاه، سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان هرمزگان و خیرین مردمی که حدود ۴ سال است، شروع به فعالیت کرده است امسال نیز به مدت 3 شب مراسم ویژه عیدبزرگ  غدیرخم را با برنامه های متنوع فرهنگی اجتماعی برگزار می‌کند.

 

 برپایی سه شب موکب غدیر از ۲۵ الی ۲۷ تیر ماه در چهار راه دانشگاه بندرعباس از ساعت ۲۰ الی ۲۲، کمپین تصورشم خیلی زیباست، در این کمپین مردم بصورت خودجوش هر خانواده  هر تعداد پرس غذا که دوست دارد در منزل پخت و بسته بندی می‌کند و عصر غدیر به مسجد آورده و غذاهای جمع آوری شده بین نیازمندان محلات حاشیه شهر توزیع می‌شود.

 

 

 پخت اطعام غدیر، کاروان شادی در این مراسم که ۴ سال است برگزار می‌شود مردم با گل و شیرینی و شکلات یکشنبه ۲۶ تیرماه بعد از نماز مغرب و عشاء از درب مسجد تا چهار راه دانشگاه محل برگزاری جشن خیابانی بصورت دسته روی با خواندن مولودی حرکت می‌کنند. همچنین مسابقه آنلاین غدیر که با مراجعه به سایت https://digiform.ir/eidghadir1401digiform می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند و از بین برندگان به قید قرعه، جوایزی اهدا می‌گردد.

انتهای پیام/ 3728

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول