اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کلنگ‌ پروژه طرح نهضت ملی مسکن در بندرعباس به زمین زده شد

کلنگ‌زنی آغاز عملیات اجرایی پروژه یه هزار و 200 واحدی در شهرک پیامبر اعظم(ص) بندرعباس در زمینی به مساحت 5.8 هکتار به زمین زده شد.

کلنگ‌ پروژه طرح نهضت ملی مسکن در بندرعباس به زمین زده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس،  امروز با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان آیین کلنگ‌زنی آغاز عملیات اجرایی پروژه یک هزار و ۲۰۰ واحدی در شهرک پیامبر اعظم(ص) بندرعباس در زمینی به مساحت ۵.۸ هکتار به زمین برگزار شد.

استاندار هرمزگان در حاشیه این کلنگ‌زنی گفت: طرح‌های توسعه استان هرمزگان تحت هیچ شرایطی متوقف نمی‌شود و با جدیت پیگیر به نتیجه رسیدن طرح‌ها به ویژه در خصوص مسکن که یکی از ضروری‌ترین نیازهای جامعه است، هستیم.

وی افزود: ما در طرح نهضت ملی مسکن، ۲ رتبه خوب کشوری داریم و جایگاه ما در بین استان‌ها مناسب است اما در شهر بندرعباس هنوز به حد مطلوب نرسیده‌ایم.

استاندار هرمزگان گفت: چند پروژه ذیل نهضت ملی مسکن در بندرعباس در حال اجرا است و تلاش می‌شود به سرعت پروژه‌های این شهر که اکنون در رده متوسط کشوری است به رده‌های بالا برسد و بر این مسئله تاکید ویژه داریم. 

دوستی تصریح کرد: شهرک پیامبر اعظم بندرعباس با جمعیتی بالغ بر ۹۰ هزار نفر دچار مشکلات زیرساختی است که توجه ویژه دولت و شهرداری را می‌طلبد، برای حل مشکلات این شهرک بزرگ چندین پروژه دیده شده و به مرحله مناقصه نیز رسیده است. 

استاندار هرمزگان گفت: وضعیت زیرساخت‌های آموزشی شهرک پیامبر اعظم(ص) قابل قبول نیست و به دنبال ایجاد زیرساخت‌های لازم در این شهرک هستیم. 

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول