اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مدارس در اختیار زلزله‌زدگان هرمزگان قرار گرفت

اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد با توجه به زلزله‌های شدید، محوطه مدارس و سالن‌‌های ورزشی متعلق به آموزش و پرورش در اختیار شهروندان قرار دارد.

مدارس در اختیار زلزله‌زدگان هرمزگان قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان دقایقی پیش به دنبال وقوع چند زلزله شدید اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: «باتوجه به زلزله امشب و پس لرزه‌های آن، شهروندان عزیز هرمزگانی می‌توانند از محوطه‌های مدارس و سالن‌های ورزشی مربوط آموزش و پرورش در مرکز استان و سایر شهرستانها و مناطقی که پس لرزه های زلزله احساس می‌شود به عنوان محل اسکان موقت استفاده نموده و درب این اماکن آموزشی به روی هم استانی‌های عزیز باز است.»

به گزارش فارس، زلزله‌ای با شدت ۶.۳ ریشتر حوالی ساعت ۳:۵۵ بامداد امروز مناطق غربی استان هرمزگان را در منطقه بندرکنگ لرزاند. این سومین زمین لرزه بالای ۶ ریشتر در ساعات اخیر در هرمزگان بوده است.

از مناطق زلزله زده خبر می‌رسد که متأسفانه وقوع ۲ زمین لرزه ۶.۱ و ۶.۳ ریشتری بعدی سبب گسترده شدن دامنه خسارات در غرب هرمزگان شده است.

از روستای سایه خوش شهرستان بندرلنگه خبر می‌رسد که این زلزله تاکنون سه کشته و ۱۹ زخمی داشته است.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول