اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ویژه برنامه‌های بزرگداشت هفته قوه قضاییه در هرمزگان اعلام شد

رییس کل دادگستری هرمزگان ویژه برنامه‌های بزرگداشت هفته قوه قضاییه در این استان را تشریح کرد.

ویژه برنامه‌های بزرگداشت هفته قوه قضاییه در هرمزگان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری و رئیس ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه در هرمزگان صبح امروز در گفت‌وگوی رسانه‌ای ویژه برنامه‌های بزرگداشت هفته قوه قضاییه را تشریح کرد.

وی اظهار داشت: حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، دیدار مسوولان قضایی با نماینده ولی فقیه در استان، پخش مصاحبه رادیو تلویزیونی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و دادستان بندرعباس از طریق صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، برگزاری نشست‌ها و همایش‌های مختلف با حضور مسوولان دستگاه قضایی، قضات، کارکنان دستگاه قضایی، نمایندگان وکلا و حقوقدانان از جمله این برنامه‌ها است.

وی افزود: سخنرانی رئیس کل دادگستری هرمزگان در آئین سیاسی عبادی نمازجمعه بندرعباس، حضور مسوولان قضایی استان در میز خدمت قضایی و پاسخگویی به مطالبات مردم، برگزاری کنفرانس خبری رییس کل دادگستری هرمزگان و دادستان مرکز استان و مسوولان سازمان‌های تابعه قوه قضاییه با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه، معرفی قضات و کارمندان نمونه دادگستری و دستگاه‌های تابعه قوه قضاییه، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران دستگاه قضایی و برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی را به عنوان بخش‌هایی دیگر از برنامه‌های پیش بینی شده به منظور گرامیداشت هفته قوه قضاییه در استان هرمزگان است.

رییس کل دادگستری هرمزگان ملاقات مسوولان قضایی کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی و ارائه گزارش عملکرد یک ساله دستگاه قضایی کشور از سوی ریاست قوه قضاییه و همچنین استماع رهنمودهای ارزشمند و راهگشای رهبر معظم انقلاب خطاب به مسوولین عالی قضایی کشور را به عنوان حسن ختام برنامه‌های بزرگداشت هفته قوه قضائیه عنوان کرد.

قهرمانی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، هفته قوه قضاییه را فرصت مغتنمی به منظور معرفی عملکرد، اقدامات و دستاوردهای دستگاه قضایی استان و سازمان های وابسته به مردم و همچنین ارزیابی عملکرد یکسال گذشته و شناسایی نقاط قوت و ضعف آن برشمرد.

وی افزایش هماهنگی در عملکرد و برنامه‌ریزی‌ها میان اعضای شورای قضایی استان را زمینه ساز دستیابی به نتیجه مطلوب‌تر در جهت تحقق اهداف پیش بینی شده از سوی دستگاه قضایی عنوان کرد.

انتهای پیام /۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول