اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

حضرت معصومه(س) الگویی تمام عیار برای دختران است

امام‌جمعه سیریک گفت: حضرت معصومه(س) الگوی تمام نمای یک دختر در طراز معارف اسلامی است که هم در حوزه علمی و هم در سایر موضوعات شخصیتی تمام عیار است.

حضرت معصومه(س) الگویی تمام عیار برای دختران است

حجت‌الاسلام محسن سالاری در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس در سیریک، اظهارداشت: حضرت معصومه(س) الگویی بی‌بدیل برای جامعه ما است و امروز این نیاز حس می‌شود که بیش از پیش شخصیت آن حضرت برای مردم به ویژه نسل جوان و دختران تبیین شود. 

وی افزود: حضرت معصومه(س) الگوی تمام نمای یک دختر در طراز معارف اسلامی است که هم در حوزه علمی و هم در سایر موضوعات شخصیتی تمام عیار می‌باشد.

امام جمعه سیریک تصریح کرد: حضرت معصومه(س) بانویی است که از طریق امام معصوم(ع) برایشان زیارتنامه وارد شده و در مدح ایشان روایاتی از طریق اهل بیت نقل شده است. 

حجت‌الاسلام سالاری ابراز داشت: امام رضا(ع) در حدیثی فرموده‌اند کسی که حضرت معصومه(س) را در قم زیارت کند، مانند کسی است که مرا زیارت کرده باشد و این حدیث نشان از جایگاه والای بانوی قدسی در پیشگاه خداوند متعال است.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول