اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

واگذاری زمین به‌ ۲۰۰ نفر از ایثارگران هرمزگان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان گفت: پس از پیگیری‌های لازم و با همکاری سایر مسئولان، به ۲۰۰ نفر از ایثارگران فاقد زمین، در سطح استان زمین واگذار شد.

واگذاری زمین به‌ ۲۰۰ نفر از ایثارگران هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عطا ناوکی صبح امروز در جلسه هم‌اندیشی شورای معاونان ستادی بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان که در سالن جلسه مرکز مشاوره شاهد و ایثارگر این استان برگزار شد، ضمن گرامیداشتن یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: تلاش و نظارت بجا و مؤثر معاونان و کارکنان این نهاد باعث شد که بنیاد استان در کشور رتبه بسیار خوبی را کسب کند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته اقدامات بسیار قابل توجهی در حوزه‌های مختلف صورت گرفت، افزود: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود موفق به ارتقا در عملکرد بنیاد شدیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان با ابراز امیدواری در راستای انجام فعالیت‌های ارزنده این نهاد، عنوان کرد: برنامه تحولی بنیاد پیرامون برنامه‌های عملیاتی پی‌ریزی شده و همه همکاران درگیر فعالیت‌های گسترده خواهند شد. 

ناوکی ضمن بیان اینکه به ۲۰۰ نفر از ایثارگران فاقد زمین، در سطح استان زمین واگذار شد، خاطرنشان کرد: در اجرای فرآیند جانمایی، طراحی نقشه و سیاست‌های واگذاری زمین، در جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نیابت از ۲۰۰ ایثارگر، به ده نفر از جامعه هدف با حضور معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران سند واگذاری زمین تقدیم شد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول