اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کشف و معدوم سازی یک تن گوشت و مرغ فاسد در رودان

رئیس اداره دامپزشکی رودان از معدوم سازی یک تن و ۲۰۰کیلوگرم مرغ و گوشت غیر قابل مصرف در این شهرستان خبر داد.

کشف و معدوم سازی یک تن گوشت و مرغ فاسد در رودان

حمیدرضا محبی مدیر شبکه دامپزشکی رودان صبح امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در رودان از کشف و معدوم سازی بیش از ۳۰۰کیلوگرم مرغ فاسد در ایام ماه مبارک رمضان در رودان خبرداد و اظهار کرد: در راستای طرح تشدید و نظارت بر فرآورده‌های دامی در رودان ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از نیمه دوم اسفندماه۱۴۰۰ تا کنون نیز بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مرغ و گوشت غیر قابل مصرف انسانی را که در شرایط نامناسب و غیربهداشتی نگهداری می‌شد، توسط کارشناسان اداره دامپزشکی رودان کشف و معدوم سازی شده است.

وی افزود: با شروع طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی کارشاسان دامپزشکی؛ نظارت بر مراکز عرضه و توزیع فرآورده‌های خام دامی در رودان از جمله رستوران‌ها، کبابی‌ها، قصابی‌ها، سردخانه‌ها و کشتارگاه‌های دام با جدیت ادامه دارد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان رودان از عموم شهروندان خواست، ضمن اشاره به اهمیت نظارت بهداشتی دامپزشکی در ارتقای سلامت و امنیت غذایی جامعه از شهروندان گرامی تقاضا کرد هنگام خرید به تاریخ تولید و انقضا ی فراورده توجه نمایند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی مراتب به اداره دامپزشکی رودان به شماره تماس ۰۷۶۴۲۸۸۲۵۶۵و یا شماره ۰۷۶۴۲۸۸۱۵۱۲اطلاع رسانی نمایند.

انتهای پیام/88059

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول