اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

هویت یک شهید گمنام در هرمزگان شناسایی شد

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان از شناسایی هویت یک شهید گمنام در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی رئوفی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهار کرد: هویت یک شهید گمنام در هرمزگان شناسایی شده و این شهید گمنام تدفین شده در منطقه سیاهو اهل استان اصفهان و بنام غلامرضا ترابی است که در جنگ ایران و عراق به عنوان نیروی لشکر ۲۱ حمزه سیدالشهدا ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال ۶۶ مفقود الاثر گردید که پس از شناسایی به صورت گمنام در منطقه سیاهو در سال ۹۶ تشییع و خاکسپاری شد.

وی افزود: قریب به ۳۰ نفر از اعضای خانواده این شهید پس از اطلاع از هویت او از اصفهان برای حضور در محل مزار شهید عازم بندرعباس شده اند و امشب وارد استان می شوند.

به گفته معاون استاندار هرمزگان، مراسم باشکوهی در محل تدفین این شهید سرافراز در منطقه سیاهو با حضور اعضای خانواده شهید، مردم، مسئولان دو استان هرمزگان و اصفهان، نیروهای نظامی و انتظامی فردا چهارشنبه ساعت ۲ عصر برگزار می شود.

همچنین سه شهید گمنام همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها و دومین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی وارد استان شده و فضای هرمزگان عطرآگین حضور این عزیزان می‌شود.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول