اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

توقیف 52هزار مترتورمنوفلامنت و 15 شناور متخلف در دریای کیش

فرمانده ناوگروه شناوری پایگاه دریابانی کیش از توقیف 52 هزار و 347 متر تورمنوفلامنت و 15 فروند شناورمتخلف در آب‌های کیش خبرداد.

توقیف 52هزار مترتورمنوفلامنت و 15 شناور متخلف در دریای کیش

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ساسان درویشی ظهر امروز اظهار کرد: ماموران پایگاه دریابانی کیش حین گشت زنی در آبهای جزیره کیش، موفق به کشف ۵۲ هزار و ۳۴۷ متر تور غیرمجاز منوفلامنت صیادی غیرمجاز و توقیف ۱۵ فروند شناور متخلف شدند.

وی با بیان اینکه وظیفه ذاتی دریابانی حراست از آب‌های سرزمینی و انضباط بخشی به شناورهای موجود در حوزه استحفاظی مربوطه است، تصریح کرد: گشت‌های دریابانی ویژه کیش در صورت برخورد با هرگونه تخلف در این حوزه با متخلفان برخورد کرده و موارد را به اداره شیلات اعلام می کند.

ساسان درویشی حضور محسوس، نامحسوس مستمرگشت های دریادلان فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش و حمایت مردم بویژه بومیان جزیره را نقطه قوت این موفقیت‌ها عنوان کرد.

فرمانده ناوگروه شناوری پایگاه دریابانی کیش در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به حضور شناورهای صیادی بنادر اطراف در آب‌های سرزمینی جزیره کیش و استفاده از تورها و روش های غیرمجاز صید دریابانی کیش به درخواست صیادان و اداره محیط زیست جزیره کیش با اینگونه شناورها برخورد کرده و پس از توقیف و طی مراحل قانونی و تشکیل پرونده آن ها را به مراجع قضایی تحویل می دهد.

انتهای پیام/ 88055/ ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول