اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

استانداری هرمزگان: سلحشور فرماندار میناب می‌ماند/ تاکنون هیچ فردی به عنوان مشاور منصوب نشده است

استانداری هرمزگان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی انتشار خبرهایی در فضاى مجازی مبنی بر انتصاب برخی افراد به عنوان مشاور استاندار، این اخبار از سوی روابط عمومى استانداری هرمزگان، تکذیب می‌شود.

استانداری هرمزگان: سلحشور فرماندار میناب می‌ماند/ تاکنون هیچ فردی به عنوان مشاور منصوب نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، روابط عمومى استانداری هرمزگان در اطلاعیه ای توضیحاتی را در راستای تنویر افکار عمومی ارائه داد که در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع می رساند، جناب آقاى دوستی استاندار محترم هرمزگان، با اشاره به نقش و جایگاه مهم فرمانداران به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان ها، تبیین سیاست های عمومی دولت و تعامل دستگاه های اجرایی استان و شهرستان ها با رویکرد خدمت رسانی حداکثری به شهروندان را اولویت وظایف مدیران برشمردند.

استاندار هرمزگان همچنین با تشکر و قدردانی از اقدامات مجید سلحشور فرماندار ویژه شهرستان میناب در ارتقاء شاخص های عملیاتی توسعه در سطح شهرستان و رضایتمندی از عملکرد ایشان، بر ادامه فعالیت و همکارى وی در این مسئولیت تاکید کردند.

همچنین در پی انتشار خبرهایی در فضاى مجازی مبنی بر انتصاب برخی افراد به عنوان مشاور استاندار، این اخبار از سوی روابط عمومى استانداری هرمزگان، تکذیب می گردد و به اطلاع می رساند که تاکنون هیچ گونه حکمی مبنی بر انتصاب مشاور استاندار از سوی استاندار هرمزگان صادر نشده است و هرگونه انتصاب در این خصوص از طریق سایت رسمی استانداری هرمزگان، اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول