اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

نظر مجمع نمایندگان درباره انتصاب مهدی دوستی چیست؟

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان گفت: هیچ مشورتی در انتخاب استاندار هرمزگان با مجمع نمایندگان نشد و ما در آئین معارفه شرکت نمی‌کنیم.

نظر مجمع نمایندگان درباره انتصاب مهدی دوستی چیست؟

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی صبح امروز در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار کرد: در بحث انتخاب و انتصاب استاندار هرمزگان انسجام صحیح و درستی با نظری واحد و بدون اختلاف در بین مجمع نمانیدگان هرمزگان در مجلس وجود داشت و آن تأکید مجمع نمایندگان بر استفاده از نیروهای بومی و درون استان هرمزگان بود.

وی افزود: به همین علت بدون دخالت در کار دولت تنها مطالبات و انتظارات مردم از دولت به وزیر کشور منتقل شد و یکی از مهمترین خواسته های به حق مردم استفاده از نیروی بومی و استفاده از مستعدین هرمزگان در رأس استانداری هرمزگان بود.

نماینده مردم هرمزگان خاطرنشان کرد: دولت علی رغم قولی که در سه جلسه مجمع نمایندگان هرمزگان با وزیر کشور داد، به وعده‌اش عمل نکرد و دولت با این شیوه انتخاب و عدم مشورت با مجمع نمایندگان بی‌حرمتی کرده است.

مرادی خاطرنشان کرد: با این شرایط هیچ یک از اعضای مجمع نمایندگان در آئین تودیع و معارفه استاندار هرمزگان شرکت نکرده و همچنین در سفر احتمالی رئیس جمهور به استان هرمزگان، ایشان را همراهی نمی‌کنیم مگر اینکه نظر مردم از سوی دولت جلب و رضایت مردمی در این خصوص کسب شود.

وی همچنین گفت: از استاندار معرفی شده شناختی نداریم و هیچ رزومه‌ای از مهدی دوستی به مجمع نمایندگان داده نشد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول