اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

استاندار هرمزگان به وعده خود عمل نکرد/ اینگونه باشد از ورزش می‌روم

مدیرعامل باشگاه آیندگان هرمزگان تصریح کرد: از استاندار هرمزگان توقع کمک ۱۰۰ میلیون تومانی برای جذب یک بازیکن داشتم که این وعده عملی نشد و اگر بدین‌گونه باشد دیگر قصدی ندارم در ورزش و باشگاه آیندگان حضور داشته باشم.

استاندار هرمزگان به وعده خود عمل نکرد/ اینگونه باشد از ورزش می‌روم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، باشگاه آیندگان هرمزگان طی آئینی از خبرنگاران ورزشی رسانه استان تقدیر کرد.

مسؤولان هرمزگان قدردان تلاش‌های خبرنگاران ورزشی نیستند

حمید رضایی مدیرعامل باشگاه آیندگان هرمزگان در حاشیه این آئین گفت: آیندگان توانایی لیگ برتری شدن را دارد و این اتفاق در همین سال برایش خواهد افتاد. 

وی اظهار داشت: افتخارمان این است که برای دومین سال متوالی رسانه‌های ورزشی را گردهم جمع کرده‌ایم تا از زحماتی که برای مجموعه آیندگان و ورزش استان می کشند تجلیل کنیم و برایمان تعجب‌آور است که چرا مسؤولان ما قدردان زحمات خبرنگاران ورزشی نیستند. 

رضایی افزود: امیدوارم بتوانیم آیندگان را همچنان در فصل آتی با حمایت همه‌جانبه راهی مسابقات کنیم و در همین سال راهی لیگ برتر شویم زیرا آیندگان شایستگی لیگ برتر شدن را دارد.

قول می‌دهم تیم فوتسال آیندگان به لیگ برتر برود

مدیرعامل باشگاه آیندگان هرمزگان عنوان کرد: امیدوارم شاهد اختلافات در ورزش استان نباشیم و اگر موفقیتی برای هرمزگان رقم خورده است تلاش تمامی دوستان بوده و هست و باید رسانه‌ها در این موفقیت گروهی نقش مهمی داشته باشند.

وی ادامه داد: در لیگ دسته اول امسال عملکرد مناسبی داشتیم و با تفاصل گل به لیگ برتر نرسیدیم ولی همچنان طبق برنامه پیش می‌رویم و طبق برنامه در سال آینده به‌طور حتم آیندگان لیگ برتری می‌شود.

وعده استاندار هرمزگان عملی نشد

رضایی گفت: از هیچ کس گلایه ندارم زیرا در استان هرمزگان حامی وجود ندارد و مدیری که از لیگ دسته دوم قرار است ۱۰ میلیون تومان کمک کند ولی خبری نشده است، گلایه نمی کنم.

وی بیان داشت: از لیگ دسته دوم تاکنون ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه کرده‌ام و تنها شهردار بندرعباس ۱۰۰ میلیون تومان کمک کرد که از مجموعه شهرداری تشکر می‌کنم. 

مدیرعامل باشگاه آیندگان هرمزگان تصریح کرد: از استاندار هرمزگان توقع کمک ۱۰۰ میلیون تومانی برای جذب یک بازیکن داشتم که این وعده عملی نشد و اگر بدین‌گونه باشد دیگر قصدی ندارم در ورزش و باشگاه آیندگان حضور داشته باشم زیرا  لذتی از این ورزش نمی برم و شاید از مسؤولیتم در رئیس کمیته فوتسال هیات فوتبال هم کنار بروم.

با 5 میلیارد تومان آیندگان را تا پلی‌آف می‌رسانم

وی اظهار داشت: حاضرم اگر سه میلیارد تومان از سوی مسؤولان  استان به ما کمک شود، دو میلیارد تومان هم خودم می‌گذارم و تیم آیندگان را تا پلی‌آف لیگ برتر می‌رسانم چون می‌دانم با جوانان این استان می توان کارهای بزرگی انجام داد.

رضایی در ادامه گفت: افتخارم این است که تعدادی از  نیروهای بومی را در تیم آیندگان جمع کرده‌ایم  و امروز به خود می‌بالم که چهار بازیکن آیندگان پیشنهاد لیگ برتر دارند. 

مدیرعامل باشگاه آیندگان هرمزگان افزود: اگر حمایت هرچند کوچک از مسؤولان ببینم یا بشنوم قول لیگ برتری شدن را می‌دهم و با قدرت به کارم ادامه خواهم داد.

وی در پایان اضافه کرد: قرار است ۱۰ میلیارد تومان برای خرید امتیاز لیگ یک فوتبال هزینه شود، کاش دو میلیارد هم در بخش فوتسال که پر از استعداد و هوادار در هرمزگان است، هزینه می‌شد چراکه راه دوری نمی‌رود.

در پایان این مراسم از خبرنگاران ورزشی استان توسط مدیرعامل باشگاه آیندگان هرمزگان تقدیر به‌عمل آمد.

خبرنگار: حسین مرسلی

انتهای پیام/88071

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول