اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

رقابت بیش از ۱۵۰۰ داوطلب کنکور در رودان

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان رودان از رقابت بیش از ۱۵۰۰ داوطلب کنکور سراسری در ۱۴ حوزه امتحانی این شهرستان خبر داد.

رقابت بیش از ۱۵۰۰ داوطلب کنکور در رودان

️عبدالله عبدی  بحرینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودان اظهار داشت: برای برگزاری کنکور سراسری۱۴۰۰، ۱۴ حوزه امتحانی در شهرستان رودان  برای میزبانی ۱۵۱۴ داوطلب آماده شده است.

️وی با اشاره به اینکه همه امکانات برای برگزاری منظم کنکور سراسری در  شهرستان پیش بینی شده است افزود: عمل به همه نکات بهداشتی مد نظر است و این تعداد داوطلب در صبح روز‌های چهارشنبه وپنجشنبه، جمعه و شنبه نهم تا دوازدهم تیرماه در شهرستان به رقابت خواهند پرداخت.

بحرینی تصریح کرد: ️با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم جلوگیری از ابتلای داوطلبان کنکور به این بیماری، زمان برگزاری این آزمون سرنوشت ساز و مهم در مقایسه با سال‌های قبل در چهار روز متوالی انجام می‌گیرد و به منظور حفظ سلامت شرکت کنندگان در آزمون، تعداد حوزه‌های امتحانی بیشتر و فاصله صندلی‌ها در محل آزمون نیز افزایش یافته است.

 وی در پایان تاکید کرد: استفاده از ماسک از سوی داوطلبان و متولیان آزمون اجباری بوده و  همه حوزه قبل از آزمون ضدعفونی می‌شوند.

انتهای پیام/۸۸۰۵۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول