اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

باید دولتی جهادی و فساد ستیز تشکیل شود/ رفع نگرانی‌های مختلف مردم باید رویکرد اصلی دولت آینده باشد

نماینده مردم غرب هرمزگان در خانه ملت گفت: نیاز امروز کشور انتخاب دولتی کارآمد، جهادی، میدانی و فسادستیز است که ملت بصیر ایران با انتخاب هوشمندانه‌ی خود بر این مهم مهر تأیید زدند.

باید دولتی جهادی و فساد ستیز تشکیل شود/ رفع نگرانی‌های مختلف مردم باید رویکرد اصلی دولت آینده باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد جباری ظهر امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای عنوان کرد: حضور حماسی و مسئولانه‌ ملت سرافراز ایران به پای صندوق های رأی و انتخاب آیت الله سیدابراهیم رئیسی به عنوان رییس جمهور منتخب نشان داد که علی رغم تمام گلایه‌ها و مشکلات در کشور در صحنه حضوری پرافتخار و ماندگار دارند و این حضور توأم با انتظاراتی است که باید در دولت آینده برای تحقق آن تلاش کنیم.

وی افزود: در هیچ انتخاباتی تاکنون به اندازه انتخابات 1400 شاهد تبلیغات گسترده رسانه‌های معاند برای عدم مشارکت مردم نبوده‌ایم اما مردم با همه انتقادات و مشکلات و گرفتاری‌ها خیلی خوب پای کار انقلاب آمدند و انتخابات 28 خرداد نشان داد که مردم با قدرت در برابر هر آن چیزی که دشمنان به دنبال القای آن باشند، می‌ایستند.

نماینده غرب هرمزگان در خانه ملت با بیان این که تشکیل دولتی کارآمد، جهادی، میدانی و فسادستیز نیاز امروز کشور برای عبور از مشکلات است، خاطرنشان کرد: ملت بصیر ایران با انتخاب هوشمندانه‌ خود بر این مهم مهر تأیید زد.

جباری تأکید کرد: جامعه بیشتر از هر زمانی نیازمند وحدت، کارآمدی و مدیریت قوی برای حل معضلات انباشته شده است و اکنون که مردم با حضور حداکثری بار دیگر به مدیران فرصت داده اند، واجب است که تمامی مسئولین با تمام قوا در جهت حل مشکلات جامعه بکوشند.

وی تصریح کرد: مجلس با قدرت پای کار خواهد بود تا هر جا که نیاز به تلاشی برای رفع مشکلات است، به دولت کمک کند و این رویه در مواجهه با دولت کنونی نیز وجود داشت و لذا تحقق خواست مردم و رفع مشکلات جامعه برای عبور از بحران‌ها یک اصل و ضرورت برای اداره بهتر کشور است.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول