اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

آنچه در سفر یک روزه رئیس فدراسیون والیبال کشور به بندرعباس گذشت

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران جهت برگزاری مجمع هیات والیبال استان هرمزگان به بندرعباس سفر کرد.

آنچه در سفر یک روزه رئیس فدراسیون والیبال کشور به بندرعباس گذشت

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران جهت برگزاری مجمع هیات والیبال استان هرمزگان به بندرعباس سفر کرد.

در این مجمع انتخاباتی که ظهر روز گذشته ( سه شنبه ۴خرداد ماه ) در سالن جلسات مجموعه ورزشی کارگران بندرعباس و با حضور محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال، محمودرضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع برگزار شد، عبدالرئوف بستگانی با کسب اکثریت آرا، سکان هدایت این هیات را عهده دار شد. 

رئیس فدراسیون والیبال در این مجمع ضمن گرامیداشت سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر اظهارداشت: توفیقی نصیب بنده شده تا برای مجمع انتخابات رئیس جدید هیئت والیبال استان هرمزگان در بندرعباس حضور داشته باشم تا این هیئت با انتخاب رئیس هیئت جدید بتواند مثل همیشه برنامه ها و اهداف خود را  انجام دهد.

محمدرضا داورزنی بیان داشت: تغییر و تحولات همیشه سازنده بوده است و تحول برای پیشرفت لازم و ضروریست و امروز نیز با انتخاب رئیس هیئت جدید شاهد یک کار تیمی قوی برای توسعه والیبال در استان هرمزگان هستیم.

رئیس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: کار تیمی همیشه نیازمند تعامل و همکاری همه اعضا می باشد و هیئت ها نیز بازوان قوی برای پیشبرد اهداف هستند.

داورزنی تصریح نمود: استان هرمزگان ظرفیت های خوبی دارد و می تواند مرکزیت والیبال ساحلی کشور را داشته باشدو همچنین این استان ظرفیت میزبانی مسابقات را در سطوح مختلف را دارد.

وی افزود: فدراسیون والیبال نیزهیئت استان را در برگزاری سمینارها،دوره ها و کلاس ها آموزشی برای مربیان ، داوران و ...حمایت خواهد نمود.
در پایان داورزنی ریاست فدراسیون والیبال از زحمات چندین ساله فریدون الهامی رییس سابق هیئت والیبال استان نیز تقدیر و تشکر نمودند.

در این مجمع محمود رضا امیاری، مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان نیز اظهار داشت: 

امروز شاهد برگزاری مجمع هیئت والیبال بودیم و امیدواریم  رئیس هیئت جدیدبا برنامه ریزی که انجام میدهدشاهد موفقیت ها و رشد و توسعه ورزش والیبال استان بیش از پیش باشیم.

وی افزود: الهامی رئیس سابق هیئت والیبال استان فعالیت های خوبی درمدت این سال ها برای رشد و توسعه والیبال استان انجام داده اند و از تمامی فعالیت ها و تلاشهایشان در جهت پیشبرداهداف والیبال استان   تشکر و قدردانی می نمایم.

امیاری در ادامه بیان نمود:رئیس هیئت جدیدمی بایست  ارتباط و تعامل خوبی با فدراسیون والیبال برقرار نماید و از تمامی ظرفیت ها برای توسعه والیبال(ساحلی و سالنی)در استان استفاده نماید.

در ادامه این سفر داورزنی با حضور در استانداری هرمزگان، با رئوفی معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان نیز دیدار و گفتگو کرد.

داورزنی ریاست فدراسیون والیبال دراین دیدار با در نظر گرفتن امکانات اولیه مورد نیاز برای برگزاری مسابقات والیبال و میزبانی مسابقات خاطر نشان کرد: از ظرفیت شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای برگزاری مسابقات در سطوح مختلف می توان بهره برد تا فعالیت ورزش همگانی و قهرمانی را گسترش دهیم.

رئیس فدراسیون والیبال به وجود پتانسیل‌های مختلف در رشته‌های ورزشی   در هرمزگان به ویژه والیبال اشاره کرد و گفت: ورزش والیبال در دنیا به عنوان یک ورزش اخلاقی معرفی شده و کشور ایران جزء هشت تیم برتر دنیا است که امیدوارم  در هرمزگان هم برای رقابتهای بین المللی نیز در آینده  نمایندگانی داشته باشیم.

داورزنی همچنین در حاشیه این سفر از اماکن و سالن های والیبال استان هرمزگان بازدید نمود.

به گزارش فارس، مجمع انتخاباتی هیات والیبال استان هرمزگان در شرایطی برگزار شد که فریدون الهامی رئیس سابق این هیات در ۲۴ مهرماه سال گذشته از سمت خود برکنار شد و عبدالرئوف بستگانی به عنوان سرپرست این هیات منصوب گردید.

انتهای پیام / 88071

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول