اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

رنگ بندی جاسک از قرمز به نارنجی تبدیل شد

فرماندار جاسک گفت: تمام تمهیدات و کنترل شدید با تشکیل اکیپ های مختلف بازرسی بهداشتی و نظامی و انتظامی در شهرستان در جهت کنترل بیماری کرونا درحال اجرا می باشد .

رنگ بندی جاسک از قرمز به نارنجی تبدیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق هرمزگان، محمد رادمهر در جلسه ستادمدیریت بیماری کرونا که از طریق ویدئو کنفرانس به ریاست استاندار برگزار شد، اظهار کرد: کنترل شدید مبادی ورودی شهرستان بخصوص ایست بازرسی شرقی ورودی استان غربالگری صورت می گیرد و بویژه اتباع بیگانه دارای مجوز از انها تست گرفتن می شود و بعد از منفی بودند تست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی وارد استان می شوند و افرادی که مجوز ندارند برگشت داده می شوند.

وی افزود : شناورهای تجاری و صیادی فرا ساحلی که در ابهای ازاد و اقیانوس هند تردد می کنند پس از پهلو گیری، تست‌های مربوطه از آنها گرفته می شود که در این خصوص جلسات آموزشی با صیادان نیز برگزار شده است.

فرماندار و رئیس ستاد مقابله با بیماری کرونا در جاسک تشریح کرد: جهت اطلاع رسانی و توصیه‌های لازم و آگاهی مردمی، جلسات مختلفی با حضور مدیران دستگاهای اجرایی، علما و روحانیون، بخشداران، شهرداران، شوراها و دهیاری‌ها، اصناف و بازاریان، مدیران عامل و سرپرستان پروژه‌های عمرانی فعال شهرستان  در این خصوص گرفته شده است.

وی بیان داشت: شهرستان جاسک با توجه به موقعیت استراتژیک و پروژه‌های ملی، نیروهای مختلف نظامی و نیروهای کار در پالایشگاه و پتروشیمی‌ها حضور دارند که در این محل‌ها نقاهت گاه راه اندازی شده و پس ورود نیروها از مرخصی به شهرستان تست گرونا گرفته می شود و در صورت مثبت بودن تست در نقاهتگاه‌ها نگهداری می شوند.

فرماندار جاسک گفت: از ادارات و اصناف سطح شهر بازدیدهای مختلفی جهت رعایت پروتکل ها و اجرایی شدن مصوبات ستاد ملی استانی و شهرستانی کرونا انجام می شود ،منع تردد های شبانه نیز در جاسک اجرایی شده است.

رادمهر خاطر نشان کرد: عدم برگزاری مراسمات و اجتماعات بویژه در خصوص ماه مبارک رمضان نمازهای یومیه و جمعه و تراویح با توجه به رنگ بندی برگزار نمی شود.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول