اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دیدار احمد مرادی با مدیرعامل منطقه آزاد قشم/ با تحقیق و تفحص دنبال مچ‌گیری نیستیم

احمد مرادی رئیس هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان منطقه آزاد قشم به همراه کارشناسان این هیئت با درویش پور مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد قشم دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی نماینده بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، ابوموسی و بندرخمیر در خانه ملت در نشست با مدیرعامل جدید منطقه آزاد قشم با اشاره به خواسته‌ها و مطالبات مردم قشم گفت: اهداف قانون مدیریت مناطق آزاد توسعه و پیشرفت این مناطق بود اما امروز شاهد گلایه مندی های مردم در این مناطق هستیم که ریشه بخشی از این موارد نیز در تحقیق و تفحص آسیب شناسی شده و کمترین ثمره گزارش هیأت، کمک به اصلاح قانون مناطق آزاد در مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

 

وی مرادی افزود: هدف تحقیق و تفحص مچ گیری یا غرض ورزی نسبت به هیچ مسئولی نیست اما مردم نسبت برخی مسائل ابهام دارند فلذا پاسخ به ابهامات و شفاف نمودن صادقانه موضوعات باعث اعتماد مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد شد. 

در ادامه این دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز گفت: در طول ادوار مختلف مدیریتی اقدامات زیرساختی خوبی در قشم انجام شده اما هنوز تا تبدیل شدن به مقصد گردشگری کشور فاصله زیادی در پیش داریم.

 درویش پور گفت: از تحقیق و تفحص استقبال می کنیم و تلاش خواهیم کرد با همکاری متقابل، نتیجه خوبی برای جزیره قشم رقم بخورد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول