اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

2 هزار بسته اقلام بهداشتی بین کارگران ساختمانی بندرعباس توزیع شد

با توجه به شیوع ویروس کرونا و با هدف کمک به سلامت کارگران ساختمانی در مقابل این ویروس، در اولین روز از گرامیداشت هفته کار و کارگر، با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان و رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی استان، دو هزار بسته اقلام بهداشتی بین کارگران ساختمانی بندرعباس توزیع شد.

2 هزار بسته اقلام بهداشتی بین کارگران ساختمانی بندرعباس توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، با توجه به شیوع ویروس کرونا و با هدف کمک به سلامت کارگران ساختمانی در مقابل این ویروس، در اولین روز از گرامیداشت هفته کار و کارگر، با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان و رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی استان، دو هزار بسته اقلام بهداشتی بین کارگران ساختمانی بندرعباس توزیع شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با حضور در جمع کارگران با آنان ضمن گفت‌وگو و به بررسی مشکلات آنها پرداخت.

رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی در خصوص اقدامات انجام‌شده انجمن برای ساماندهی کارگران ساختمانی در استان گفت: بهمن‌ماه 1396 با برگزاری اولین مجمع کارگری و استادکاری، انجمن صنفی کارگران و استادکاران بندرعباس جهت بررسی و حل مشکلات کارگران و استادکاران ساختمانی ایجاد شد.

ایوب مرادی افزود: با توجه به اولویت‌بندی مشکلات کارگران و استادکاران ساختمانی، کارهای بیمه کارگران و استادکاران ساختمانی را پیگیر و در این راستا پس از رایزنی با اداره کل فنی و حرفه‌ای و تامین اجتماعی، افراد مشغول در این حرفه جهت اخذ کارت مهارت و امور بیمه‌ای معرفی شدند.

وی اضافه کرد: تشکیل کمیته حل اختلاف بین کارگر و کارفرما، تشکیل تعاونی مصرف و مسکن کارگران و استادکاران با همکاری اداره کل تعاون و کار، تشکیل کانون انجمن کارگران ساختمانی و راه‌اندازی سایت کارگران ساختمانی به‌منظور طبقه‌بندی اطلاعات کارگران و استادکاران را از دیگر اقدامات انجمن صنفی کارگران ساختمانی ذکر کرد.

وی گفت: با رایزنی دستگاه‌های مرتبط در صدد هستیم که ایستگاه‌های ساماندهی برای کارگران ساختمانی و موقت ایجاد کنیم که در این زمینه نیازمند همکاری هستیم.

انتهای پیام/88070

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول