اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

آغاز فعالیت کارگروه تخصصی تحقق شعار سال در مناطق آزاد

دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور از تشکیل کارگروه‌های تخصصی تحقق شعار سال خبر داد و گفت: کلیه مشکلات احصاء شده و اقدامات عملی حداکثر تا یک ماه آینده آغاز می‎‌شود.

آغاز فعالیت کارگروه تخصصی تحقق شعار سال در مناطق آزاد

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حمیدرضا مومنی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اظهار کرد: اصلاح قانون چگونگی اداره مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در کنار برنامه هفتم توسعه دو اقدامی است به طور جد در دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور آن را دنبال می‌کنیم.

وی افزود: سیاست ما در بکارگیری مدیران و نیروی انسانی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در سه مولفه «دست پاکی و سلامت»، «برنامه‌ مداری» و «اقتدار» خلاصه می‌شود و قطعا کسانی که از این ویژگی‌ها برخوردار نباشند توان همراهی را نخواهند داشت.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور تصریح کرد: تبیین عملکرد هشت ساله مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در دولت تدبیر و امید طی روزهای آینده موجب سربلندی و افتخار خواهد بود.

مومنی ادامه داد: دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد برای تحقق شعار «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع از زدایی‌ها»، بازدیدهای مستمری را از مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور داشته که طی آن کلیه مشکلات دو حوزه پشتیبانی و مانع زدایی احصاء شده است.

وی اضافه کرد: کمیته‌های تخصصی برای مسائل حوزه پشتیبانی و مانع‌زدایی‌ها تشکیل شده که حداکثر تا یک ماه آینده می‌توان فاز عملی برنامه‌‌ها را آغاز کرد.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: با رفع مشکلات این دو حوزه می‌توان امسال را سال بسیار خوبی برای تولید کشور و به طور خاص در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور ارزیابی کرد.

به گزارش فارس، طی این آیین «علی درویش‌پور» به عنوان مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد قشم معارفه شد.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول