اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دیدار فرماندهان انتظامی و مرزبانی هرمزگان با نماینده ولی فقیه/ گلایه از موانع قانونی مبارزه با قاچاقچیان

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی و مرزبانی گفت: بسیاری از مواقع مأموران مرزبانی در برخورد با اشرار و قاچاقچیان، اسلحه در اختیار دارند، اما به سبب موانع قانونی توانایی استفاده از آن را ندارند و ما شاهد به شهادت رسیدن رزمندگان شاغل در مرزبانی هستیم که با اصلاح قانون می توان برخورد با قاچاقچیان و متخلفین را سامان بخشید.

دیدار فرماندهان انتظامی و مرزبانی هرمزگان با نماینده ولی فقیه/ گلایه از موانع قانونی مبارزه با قاچاقچیان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام محمد عبادی زاده در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی و مرزبانی استان هرمزگان، با تبریک فرارسیدن اعیاد، مجموعه ناجا را امید آفرینان کشور خواند و گفت: زمانی یک حکومت و کشور می تواند به فکر آینده خود باشد که امنیت در آن جامعه تحقق پیدا کرده است.

وی افزود: نیروی انتظامی ارتباط مستقیم با مردم دارد و به سبب گستردگی مأموریت ها، نقش اساسی در امیدآفرینی مدّ نظر مقام معظم رهبری ایفا می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ادامه داد: فضای معنوی همراه با خدمات گسترده پلیس و مرزبانی باتوجه به مأموریت های آن بسیار مطلوب است و برنامه‌های خوبی تدارک دیده شده است که جای تشکر و قدارنی دارد.

وی خاطرنشان کرد: ورود ناجا به حوزه اجتماعی و مشاوره که جزو وظایف ذاتی دستگاه های دیگر است، جای تشکر و قدردانی دارد، و نشان از تعهد مجموعه پلیس برای کاهش آسیب های اجتماعی و هدایت جامعه دارد.

امام جمعه بندرعباس اظهار کرد: طبق آمار و ارقام شاهد روند کاهشی وقوع جرم و جنایت در استان هستیم که نشان از تأثیرگذاری فعالیت های ناجا دارد و در سال ۱۴۰۰ روند کاهش جرائم باید به صورت جدّی دنبال شود.

وی ادامه داد: بیشتر ارتباط مردم با کلانتری ها است و زیبا سازی و آرامش بخش بودن فضای کلانتری ها می تواند در برخورد و نوع نگاه مردم تأثیر گذار باشد.

حجت الاسلام عبادی زاده اضافه کرد: مرزبانی استان هرمزگان نیازمند حمایت های گسترده است و باید پوشش گسترده‌ای جهت مبارزه با قاچاقچیان صورت بگیرد.

وی افزود: بسیاری از مواقع مأموران مرزبانی در برخورد با اشرار و قاچاقچیان، اسلحه در اختیار دارند، اما به سبب موانع قانون توانایی استفاده از آن را ندارند و ما شاهد به شهادت رسیدن رزمندگان شاغل در مرزبانی هستیم که با اصلاح قانون می توان برخورد با قاچاقچیان و متخلفین را سامان بخشید.

امام جمعه بندرعباس گفت: دشمن زمانی که تخلفی را یا در موارد نادری کوتاهی را مشاهده می کند و یا برخورد قانونی صورت می گیرد، اما باب میل برخی از جریان ها و گروه ها نیست را مشاهده می کند با هشتگ های متفاوت حمله های خود را آغاز می‌کند و به دنبال امنیتی نشان دادن جوّ کشور و عدم امنیّت مردم است.

وی تصریح کرد: هنگامی که بسیاری از مأموران و سربازان مومن و مخلص عاشق وطن برای دفاع از کشور عزیزمان جان عزیز خود را  تقدیم می‌کند شاهد حمایت هیچ جریان و گروهی در جامعه نیستیم و هیچ هشتگی برای قدردانی از آنان زده نمی شود و سودجویانی که به دنبال خدشه دار کردن چهره ناجا و پلیس بودند سکوت می کنند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول