اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اصناف متخلف از پروتکل‌های کرونا تا پایان تعطیلات نوروز پلمپ می‌مانند

فرماندار بندرعباس گفت: در جهت حفظ سلامت جامعه، اماکن و اصنافی که بدلیل عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی تعطیل شوند تا پایان تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ بازگشایی نخواهند شد*

اصناف متخلف از پروتکل‌های کرونا تا پایان تعطیلات نوروز پلمپ می‌مانند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عزیزاله کناری در نشست ستاد مدیریت کرونای شهرستان گفت: اماکن و واحدهای صنفی که بدلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی تعطیل شوند تا پایان تعطیلات نوروز به هیچ عنوان اجازه فعالیت نداشته و بازگشایی نخواهند شد.

وی در ادامه بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد و افزود: با توجه به فرارسیدن سال نو و تعطیلات نوروز از همه همشهریان عزیز خصوصا بازاریان انتظار میرود بیش از پیش دستور العملها و مصوبات ستاد مدیریت کرونا را رعایت نموده تا مانند نوروز سال گذشته علی رغم میل باطنی مجبور به تعطیلی بازار و اماکن عمومی نشویم.

فرماندار بندرعباس در بخش دیگری از سخنانش بر کاهش تجمعات در بازار ها و مراکز خرید تاکید کرد و بیان داشت: با توجه به شیب صعودی و تند شیوع بیماری، ممنوعیت تردد شبانه و نصب چادر در بوستانها و سواحل همچنان ادامه داشته و شهروندان محترم بایستی خریدهای خود را به قبل از ظهر و ساعات خلوت بازار موکول نموده و از تجمع خودداری نمایند. 
 
وی همچنین اعلام کرد: اماکن و واحدهای صنفی که بدلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی تعطیل شوند تا پایان تعطیلات نوروز به هیچ عنوان اجازه فعالیت نداشته و بازگشایی نخواهند شد. 

کناری خاطر نشان ساخت: اولویت اول ما امنیت و سلامت جامعه است و تمامی دستگاهها و واحدهای صنفی و آحاد مردم باید به این مهم توجه نموده و در حفظ آن تلاش و همکاری نمایند.

وی در پایان با اشاره به بازدید روز جمعه خود از سواحل، بنادر و مساجد اظهار کرد: جا دارد از مردم شریف شهرستان بندرعباس خصوصا امام جماعت محترم اهل سنت در مسجد شهرک توحید بخاطر رعایت فاصله گذاری اجتماعی در نماز جمعه تشکر و قدردانی شود و سایر مساجد نیز پروتکل های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول