اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

پیگیری جباری برای تکمیل سریع‌تر تونل شهیده بیگلری در محور لار - بستک

نماینده مردم غرب هرمزگان از روند اجرای عملیات عمرانی تونل شهید باختر بیگلری در محور لار - بستک بازدید و تسریع در روند اجرای این پروژه را مورد پیگیری قرار داد.

پیگیری جباری برای تکمیل سریع‌تر تونل شهیده بیگلری در محور لار - بستک

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد جبارى نماینده مردم غرب هرمزگان از روند اجرای تونل شهیده باختر بیگلرى در محور لار - بستک بازدید و در جریان آخرین وضعیت اجرای عملیات عمرانی این تونل قرار گرفت.

این عضو کمیسیون عمران مجلس با پیگیری تسریع در روند اجرای این پروژه، اظهار کرد: راه براى همه است و در هر جایى راهى براى رفاه مردم ساخته شود ما موظفیم که پیگیری لازم برای تکمیل و تسریع در اجرای آن را داشته باشیم.

وی افزود: پیشرفت حفارى صورت گرفته در تونل شهیده باختر بیگلرى قابل تحسین است و با جدیت براى مطالبات پیمانکار پیگیرى خواهم کرد تا این جاده که به نوعی کریدور عبور مردم غرب هرمزگان به استان فارس نیز هست، تکمیل و راه‌اندازی شود.

 

جباری ادامه داد: جاده‌ها باید تکمیل کننده یکدیگر باشند و توسعه مسیر جهرم - لار به نوعی تکمیل کننده نیاز مواصلاتی مردم غرب هرمزگان نیز بشمار می‌رود و تسریع در اجرای آن می‌تواند به بهبود تردد مردم غرب هرمزگان در سفر به استان فارس و شیراز و بدنبال آن به مرکز کشور بیانجامد.

حسن شبانى مدیرکل راه و شهرسازى لارستان نیز که در این بازدید جباری را همراهی می‌کرد، عنوان داشت: نسبت به دو ماه گذشته که از این پروژه بازدید کردیم هم اکنون عملیات حفارى در این تونل ٤ برابر شده است و پس از درخواست نقدینگى از سوى پیمانکار پروژه مکاتباتى صورت دادیم و ابلاغ اعتبارى هم داده شد اما باز هم براى تسریع در روند کار بایستى اعتبار به این پروژه تزریق شود.

 

پس از شروع روند عملیات اجرایى در قطعات محور لار - بستک از سمت شهرستان لارستان به طول ٢٩ کیلومتر و مطالعه مابقى مسیر ، عملا ٣٧ کیلومتر در حوزه فعالیت این اداره کل جهت بهسازى و دوبانده کردن جاده باقى مى ماند که نیازمند اخذ مجوز مناقصه جهت پیمان سپارى است.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول