اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

4 مورد فوتی ناشی از مسمومیت الکلی در قشم

مدیر روابط عمومی و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از چهار مورد فوتی و دو مورد با حال وخیم ناشی از مصرف مشروبات الکلی دست‌ساز در قشم خبر داد.

4 مورد فوتی ناشی از مسمومیت الکلی در قشم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فاطمه نوروزیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: به‌دنبال مصرف مشروبات الکلی دست‌ساز در شهرستان قشم تا کنون ۲۱ نفر به بیمارستان پیامبر اعظم (ص) شهرستان قشم و بیمارستان خلیج فارس بندرعباس مراجعه کرده‌اند.

وی افزود: در حال حاضر ۴ نفر در بیمارستان قشم و یک نفر نیز در بیمارستان خلیج فارس بستری هستند و دو نفر از این تعداد، با سطح هوشیاری پایین در بخش آی سی یو بیمارستان قشم بستری می باشند.

نوروزیان عنوان کرد: از این تعداد مراجعه کننده، متأسفانه ۴ نفر فوت کرده اند که ۳ نفر فوتی قطعی و یک نفر هم  فوتی مشکوک داشته ایم که در رده سنی آنها نیز ۲۷ تا ۳۹ سال بوده است.

مدیر روابط عمومی و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همچنان ضمن توصیه اکید به عدم مصرف مشروبات الکلی، خاطرنشان کرد: در صورت مصرف و بروز علائمی همچون تاری دید، سرگیجه، تهوع و استفراغ و تنگی نفس هرچه سریع تر به مراکز درمانی مراجعه کند.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول