اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مسؤولیت جدید دهیاران درباره شترهای سرگردان

معاون برنامه ریزی فرمانداری جاسک گفت: شانه خالی کردن دهیاران در مورد ساماندهی شترهای سرگردان پیرامون روستاهایشان پذیرفته نیست و باید شترهای سرگردان پلاک کوبی شوند.

مسؤولیت جدید دهیاران درباره شترهای سرگردان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در جلسه معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار جاسک با دهیاران بخش مرکزی این شهرستان، موضوع ساماندهی شتر های سرگردان و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گمتیلی معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی فرماندار جاسک اظهار داشت: اهمیت جان مردم اولویت اول کاری همه افرادی است که برای خدمت به مردم مسئولیت را پذیرفته‌اند.

وی افزود : علاوه بر مدیران دستگاهای اجرایی دهیاران در سطح روستا در خصوص مدیریت بیماری کرونا  و رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچون گذشته اقدامات مورد نیاز از جمله عدم برگزاری تجمعات وهرگونه مراسم عروسی و ترحیم را محدود کنند و استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را مورد نظارت قرار دهند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار جاسک خاطر نشان کرد : دهیاران در خصوص  موضوع شتران سرگردان با دستگاهای مربوطه جهت ساماندهی باید همکاری بیشتری نمایند و شانه خالی کردن برخی دهیاران پذیرفته نیست. همه دهیاران با همکاری شترداران سطح روستاها، برای پلاک کوبی و همچنین تعیین ساربان اقدامات لازم را انجام دهند.

وی بیان داشت : برخی دهیاران و شترداران با تعیین ساربان و محل نکهداری شتران در این مدت اقدام خوبی صورت دادند که از جهاد و آب و فاضلاب در جهت تامین آب و سبوس آنها نیز تقدیر می شود و جا دارد این تعامل و همکاری دوطرفه و همیشکی باشد و دیگر دهیاران نیز چنین اقدامی را درسطح روستا انجام دهند تا خدای نکرده با کوتاهی برخی افراد ما شاهد بخطر افتادن جان افراد در سطح محورها نباشیم.

گمتیلی در پایان در خصوص اهمیت ساز وسازها در سطح روستا نیز مطالبی را مطرح کرد و خواستار رعایت حریم رودخانه ها، اراضی ملی در طرح توسعه شد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول