اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دیدار جمعی از ائمه جمعه اهل سنت با امام جمعه جدید بندرلنگه

امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: ما از شعار وحدت عبور کرده و به وحدت عملی رسیده‌ایم لذا توقف در آن مرحله را مفید نمی‌دانم بلکه شیعه، سنی و مسؤولان منطقه که ید واحده شده‌اند حال باید برای رفع موانع رشد و پیشرفت منطقه به حرکت درآیند.

دیدار جمعی از ائمه جمعه اهل سنت با امام جمعه جدید بندرلنگه

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، جمعی از ائمه جمعه و شورای روحانیت  اهل سنت شهرستان بندرلنگه عصر امروز با حجت‌الاسلام والمسلمین جواد اسماعیل‌نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه در دفتر ایشان دیدار و گفت‌وگو کردند. 

در ابتدا شیخ مسعود راهبر امام جمعه اهل سنت بخش شیبکوه، اظهار کرد: ورود امام جمعه جدید شهرستان با جایگاه علمی، پیشینه غنی و نگاه تقریبی، همه جامعه اهل سنت را مسرور کرده و ما این اتفاق را به فال نیک می‌گیریم. 

دبیر شورای روحانیت اهل سنت شهرستان بندرلنگه گفت: اهل سنت منطقه در همه عرصه‌های نظام مقدس از جنگ تحمیلی تا جنگ اقتصادی در صحنه حاضر بوده و امروزه با ورود امام جمعه اندیشمند و جهادی بیش از پیش در خدمت نظام خواهندبود.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین جواد اسماعیل‌نیا، اظهار کرد: ما از شعار وحدت عبور کرده و به وحدت عملی رسیده‌ایم لذا  توقف در آن مرحله را مفید نمی‌دانم بلکه شیعه، سنی و مسؤولان منطقه که ید واحده شده‌اند حال باید برای رفع موانع رشد و پیشرفت منطقه به حرکت درآیند.

وی افزود: عقب ماندگی شهرستان بندرلنگه زیبنده نظام مقدس و مردم نجیب و شریف آن نیست.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه بیان داشت: هرکس دل در گرو اسلام، انقلاب و منطقه دارد باید کمر همت را برای کمک به رشد و ارتقاء منطقه ببندد و با کنارگذاشتن مسائل حاشیه‌ای برای توسعه فراگیرمنطقه کاری کند.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا یادآور شد: بنده آسایش و پیشرفت خودم را برای خدمت به این مردم نجیب و شهیدپرور کنار گذاشته‌ام و امیدوارم همه مسؤولان همین رویه را پیش بگیرند.

انتهای پیام/88028

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول