اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

2 میلیون «وام قرض‌الحسنه» برای رانندگان «تاکسی» در بندرعباس

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس، از اعطای تسهیلات قرض الحسنه 20 میلیون ریالی برای رانندگان تاکسی واجد شرایط در بندرعباس خبر داد.

2 میلیون «وام قرض‌الحسنه» برای رانندگان «تاکسی» در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین اخلاقی اظهار کرد: پس از شیوع بیماری کرونا و کاهش رفت و آمدهای شهری، حمل و نقل عمومی یکی از کسب و کارهایی بود که با رکود اقتصادی مواجه شد و از همین رو رانندگان تاکسی واجد شرایط وام 20 میلیون ریالی قرض‌الحسنه دریافت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه بدون شک پرهیز از رفت و آمدهای غیر ضروری یکی از راه‌های موثر در کاهش زنجیره گسترش بیماری کرونا است، اظهار کرد: رانندگانی که معیشت‌شان به واسطه فعالیت کمتر در این ایام آسیب دیده از سوی دولت و وزارت کشور مورد حمایت، دریافت وام قرض الحسنه قرار می‌گیرند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس خاطر نشان کرد: فرآیند و اولویت تخصیص این بسته‌های حمایتی برای رانندگانی که سن بالاتر و محدودیت برای تردد و اشتغال دارند، همچنین رانندگانی که به علت محدودیت های تعریف شده در پروتکل‌های بهداشتی در این بحران امکان فعالیت نداشته اند، خواهد بود.

انتهای پیام/۳۲۶۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول