اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مردم قشم 19.5 میلیارد ریال زکات پرداختند

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) قشم گفت: مردم جزیره قشم در یازده ماهه نخست امسال 19 میلیارد و 500 میلیون ریال زکات و بیش از 2 میلیارد و 268 میلیون ریال صدقه پرداخت کردند.

مردم قشم 19.5 میلیارد ریال زکات پرداختند

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، غلامرضا غلامی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهروندان جزیره قشم در 11 ماهه نخست امسال 19 میلیارد و 500 میلیون ریال صدقه پرداخت کرده‌اند.

وی افزود: میزان صدقات در این بازه زمانی بیش از 2 میلیارد و 268 میلیون ریال است و مجموعا چهار هزار و 308 صندوق صدیقه بزرگ، متوسط و کوچک در این جزیره وجود دارد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) قشم تصریح کرد: در همین بازه زمانی 754 یتیم و فرزندان محسنین از حمایت حدود 17 میلیارد و 209 میلیون ریالی توسط یک هزار و 998 نفر حامی برخوردار شدند.

غلامی ادامه داد: بیش از 13 میلیارد و 943 میلیون ریال از این کمک‌ها به صورت واریز نقدی و بیش از سه میلیارد و 266 میلیون ریال به صورت کالا بوده است.

وی اضافه کرد:  مشارکت شهروندان در جشن عاطفه‌ها نیز حدود چهار میلیارد و 923 میلیون ریال شامل 386 میلیون و 409 هزار ریال به صورت نقدی و چهار میلیارد و 536 میلیون و 250 هزار ریال به صورت کالا می‌باشد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) قشم حساب بانک ملی این نهاد به شماره «۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱» و شناسه واریز «۸۸۰۲۹۲۰۱۹» را جهت واریز کمک‌های نقدی مردم و خیران معرفی کرد.

انتهای پیام/88050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول