اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تجلیل استاندار هرمزگان از برگزاری باشکوه نمایشگاه کتاب بندرعباس + عکس

استاندار هرمزگان از برگزاری خوب و باشکوه نمایشگاه کتاب بندرعباس تجلیل کرد.

تجلیل استاندار هرمزگان از برگزاری باشکوه نمایشگاه کتاب بندرعباس + عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی استاندار هرمزگان با حضور در محل برگزاری هفدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان، از غرفه های این نمایشگاه بازدید نمود.

استاندار هرمزگان در این بازدید، ضمن گفت‌وگو با ناشران شرکت‌کننده در نمایشگاه کتاب هرمزگان، روند برگزاری این نمایشگاه و همچنین کتاب‌های ارائه شده در آن را مورد بررسی قرار داد.

همتی همچنین از ششمین نمایشگاه منطقه‌ای مطبوعات که در جوار نمایشگاه کتاب هرمزگان در حال برگزاری است، نیز بازدید کرد.

استاندار هرمزگان با حضور در غرفه رسانه‌های مختلف استان در این نمایشگاه شامل روزنامه‌ها، هفته‌نامه‌ها، نشریات و خبرگزاری‌ها، با اصحاب رسانه به گفت‌وگو پرداخت.

استاندار هرمزگان پس از بازدید از نمایشگاه کتاب استان هرمزگان، عنوان کرد: نمایشگاه کتاب به عنوان مهمترین رویداد فرهنگی در هرمزگان همواره مورد توجه و پیگیری مردم استان است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در سال جاری نیز با تلاش‌های صورت گرفته از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، ۵۳۴ ناشر در نمایشگاه کتاب هرمزگان حضور یافته‌اند و این نمایشگاه از رونق خیلی خوبی برخوردار است.

همتی تصریح کرد: تاکنون استقبال مردم هرمزگان از نمایشگاه کتاب بسیار خوب بوده و این نمایشگاه بالغ بر یک میلیارد تومان فروش کتاب داشته است.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: کتاب‌های خوب و متنوعی در این نمایشگاه ارائه شده و استقبال و میزان خرید مردم از این نمایشگاه نشان‌دهنده رضایتمندی آنان است.

وی گفت: همچنین در کنار نمایشگاه کتاب، رسانه‌های مختلف استان نیز در قالب نمایشگاه مطبوعات در این نمایشگاه حضور یافته‌اند که اقدام بسیار خوبی است.

همتی یادآور شد: عرضه کتاب در قالب برگزاری نمایشگاه‌های مختلف موجب دسترسی مناسب مردم به کتاب می‌شود و مردم می‌توانند با خرید این محصول فرهنگی، از صنعت چاپ و نشر کتاب حمایت خوبی داشته باشند.

انتهای پیام/ ۳۲۶۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول