اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

سپاه پاسداران برخاسته از ملت و مورد حمایت امت اسلام است

امام جمعه قشم عظمت سیلی موشکی سپاه را شکستن ابهت پوشالی آمریکا در جهان دانست و گفت: سپاه پاسداران برخاسته از ملت و مورد حمایت امت اسلام است.

سپاه پاسداران برخاسته از ملت و مورد حمایت امت اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حجت‌الاسلام والمسملمین میثم تارم ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان قشم اظهار داشت: شهید نواب صفوی شخصیتی برخوردار از غیرت دینی و دغدغه‌مند در حوزه دین بود که در راه تشکیل حکومت اسلامی به درجه رفیع شهادت نائیل آمد.

وی افزود: شهادت سردار مقاومت حاج قاسم سلیمانی و مجاهد شهید ابومهدی المهندس نه تنها فضای ایران و عراق بلکه تمام جهان را متاثر ساخت و روحیه جدید برای استکبارستیزی پدید آورد.

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: مردم با حضور کم نظیر خود در آیین‌های تشییع پیکر مطهر شهدای مقاومت دین خود را ادا کرده و رستاخیزی عظیم و خارج از مخیله استکبار جهانی خلق کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین تارم ادامه داد: نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صلابت و به طور دقیق تمام اهداف مد نظر خود در سیلی موشکی را منهدم ساخت و عظمت این کار شکستن ابهت پوشالی آمریکای جنایتکار است.

وی اضافه کرد: این اقدام غرور آفرین، دیدگاه مردم جهان نسبت آمریکا را دگرگون ساخت و به یقین رسیدند که این کشور شکست پذیر می‌باشد.

امام جمعه شهرستان قشم بیان کرد: انتقام اصلی جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت اخراج آمریکایی‌ها از منطقه است و اقدام مجلس عراق در تصویب خروج آمریکا ستودنی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین تارم ابراز داشت: سقوط هواپیمای اوکراینی و جان باختن هموطنان و برخی از مردم سایر کشورهای جهان مصیبتی بزرگ برای ملت ایران بویژه مقام معظم رهبری محسوب می‌شود.

وی عنوان کرد: سپاه پاسداران در نخستین لحظات این حادثه به ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرده که رخداد خطای انسانی در این حادثه محتمل است و پس از بررسی‌های لازم با صراحت و صداقت مسوولیت را پذیرفت.

امام جمعه شهرستان قشم گفت: اینکه چرا ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان هواپیمایی دستور توقف پروازها و برخی دیگر از اقدامات لازم را انجام نداده جای سوال است که در جای خود بررسی و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین تارم اظهار کرد: سپاه پاسداران برخاسته از مردم و مورد حمایت امت اسلام و ایران است.

وی افزود: هنرمند انقلابی و با بصیرت را می‌توان در مواقع فتنه و بحران شناخت و قطعا عده‌ای هنرمندنما که در این برهه بر طبل دشمن کوبیدند و با استعفا و کناره‌گیری در مسیر اهداف دشمن گام برداشتند را نمی‌توان در این صف قرار داد.

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: وقایع اخیر روبروی دانشگاه امیرکبیر و حرکت عده‌ای بی‌بصیرت، فریب خورده و همگام با دشمن به منظور عقده‌گشایی از مردم ایران برای تشییع باشکوه پیکر شهدای مقاومت انجام شد.

پس از اقامه نمازجمعه، مردم شیعه و سنی قشم همزمان با سراسر کشور به منظور دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و شهدا بویژه شهید سلیمانی و نیز تکریم جانباختگان سانحه هوایی و دفاع از کیان سپاه پاسداران راهپیمایی کردند.

نتهای پیام/88050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول