اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

شهادت سردار مقاومت نقطه عطفی در تاریخ مجاهدت است

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: شهادت سردار مقاومت نقطه عطفی در تاریخ مجاهدت است و رویکرد مجاهدان به دوره پیش و پس از شهادت سردار مقاومت تقسیم خواهد شد.

شهادت سردار مقاومت نقطه عطفی در تاریخ مجاهدت است

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، مرتضی شیخ‌زاده شامگاه امروز در آیین یادبود سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: نمی‌توان نامی جز «ترور» بر اقدام جنایت‌کارانه آمریکا گذاشت.

وی افزود: ترامپ با بکارگیری تروریسم دولتی برای به شهادت رساندن سردار جبهه مقاومت به دنبال فرار از استیضاح و کاهش فشار سیاسی بر خود است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: این اشتباه راهبردی رییس جمهور آمریکا او را در بحرانی به مراتب سهمگین‌تر از استیضاح و آنچه در مخیله‌اش بگنجد قرار داد.

شیخ‌زاده ادامه داد: تبعات ترور سردار سلیمانی در روزهای آتی با آغاز پاسخ‌های ایران و جبهه مقاومت سبب می‌شود رییس جمهور آمریکا به عمق حماقیت و کوته فکری خود پی ببرد.

وی شهادت سردار سلیمانی را نقطه عطفی در تاریخ مجاهدت دانست و اضافه کرد: رویکرد مجاهدان و فرهنگ ایثار و شهادت به دوره پیش و پس از شهادت سردار مقاومت تقسیم خواهد شد.

در ادامه امام جمعه شهرستان قشم نیز گفت: بکارگیری تروریسم دولتی برای به شهادت رساندن سردار سلیمانی بیانگر ضعف استکبار جهانی در مواجهه با جبهه مقاومت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین میثم تارم با محکوم کردن اقدام خبیثانه آمریکا، اظهار داشت: راه و تفکر این شهید والامقام تا تحقق اهداف عالیه نظام اسلامی و جبهه مقاومت ادامه دارد.

انتهای پیام/88050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول