اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از طرح‌های حمایتی حوزه اشتغال است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از جمله طرح‌های حمایتی حوزه اشتغال است که در راستای توانمندسازی اقتصادی متقاضیان مشاغل خانگی از ابتدای دی‌ماه در حال اجرا است.

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از طرح‌های حمایتی حوزه اشتغال است

هادی ابراهیمی در حاشیه برگزاری نمایشگاه سراسری صنایع دستی ضمن بازدید از غرفه‌های توانمندی‌های تعاونی صنایع دستی استان بر خلاقیت و نوآوری در تولید و ساخت صنایع دستی تاکید کرد.

وی اظهار داشت: تولیدکنندگان باید نگاه ویژه‌ای به شناخت نیاز مصرف‌کننده و بازار داشته باشند و محصولات خود را متناسب با سلیقه مشتریان تولید کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: در راستای توسعه تعاونی‌های صنایع دستی، تسهیلات کم‌بهره در نظر گرفته شده است که تعاونی‌ها می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

ابراهیمی در ادامه بر اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان اشاره و اضافه کرد: با اجرای این طرح زمینه اتصال کسب و کارهای خرد به بازار، شبکه سازی، ایجاد زنجیره ارزش، توسعه رشته‌های نوین و کمک به رشد برندهای استانی و تبدیل آنها به برند ملی فراهم می‌شود. 

وی افزود: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از جمله طرح‌های حمایتی حوزه اشتغال است که در راستای توانمندسازی اقتصادی متقاضیان مشاغل خانگی از ابتدای دی‌ماه در حال اجرا است و در این طرح، توسعه فعالیت‌های شبکه‌ای، راهنمایی، مشاوره و ارزیابی متقاضیان، تنوع شیوه‌های آموزشی، بازار توسعه رشته‌های نوین، توجه به مزیت‌های نسبی و رقابتی در فرایند شغلی مشاغل خانگی مورد توجه قرار گرفته است.  

قابل ذکر است که در حال حاضر ۸۳ شرکت تعاونی صنایع دستی با ۱۱۶۷ نفر عضو، زمینه اشتغال ۸۸۱ نفر را در سطح استان هرمزگان فراهم کرده‌اند.

انتهای پیام/۸۸۰۴۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول