اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

در مجمع عمومی شورای ائتلاف انقلاب اسلامی چه گذشت؟

مجمع عمومی شورای ائتلاف انقلاب اسلامی در بندرعباس تشکیل جلسه داد و گزینه‌های خود برای حوزه بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد و بندر خمیر را معرفی نمود.

در مجمع عمومی شورای ائتلاف انقلاب اسلامی  چه گذشت؟

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، شامگاه روز پنج‌شنبه همایش شورای ائتلاف انقلاب اسلامی استان هرمزگان در محل مدرسه نور بندرعباس، برگزار شد. 

در ابتدای این همایش حجت الاسلام قنبر درویشی مسؤول استانی شورای ائتلاف به بیان ضرورت و علل تشکیل ائتلاف در جهت هم افزایی بین نیروهای انقلابی استان سخن گفت.

سپس نوبت به علی سلیمی دبیر ائتلاف رسید تا با بیان ساز و کار رسیدن به شورای مرکزی و معرفی اعضای حقیقی و حزبی این شورا، از مکانیزم طراحی شده برای ائتلاف سخن بگوید.

دبیر ائتلاف شورای انقلاب اسلامی عنوان کرد که اسامی چهره های مطرح، در شورای مرکزی ائتلاف مطرح شد و افرادی که به تشخیص شورای مرکزی صلاحیت لازم برای ورود به جمع ائتلاف را دارا بودند دعوت شدند.

علی سلیمی با اعلام اینکه در شرق و غرب استان مجمع تشکیل شده است و اکنون نوبت به مرکز استان و به ویژه بندرعباس رسیده تا مجمع تشکیل شود از نظرسنجی بی‌طرفانه ای که در آینده نزدیک توسط بخش خصوصی در جمعیت آماری بالای ۶ هزار نفر از حوزه انتخابیه برگزار می‌شود خبر داد.

وی نتیجه آن نظرسنجی را فصل الخطاب برای تمام چهره‌ها جهت حضور یا عدم حضور در انتخابات این دور مجلس شورای اسلامی دانست.

دبیر شورای ائتلاف انقلاب اسلامی از آقایان منصور آرامی، ابوالقاسم جراره، پرویز سالاری، حسن مریدی‌زاده، موسی مولاپرست، علی اکبر میرزایی و حسین هاشمی تختی به عنوان کسانی که تعهدنامه ائتلاف را امضا کرده‌اند نام برد.

البته علی اکبر میرزایی شامگاه دیروز با اعلام اینکه کسالت داشته است، اعلام کرد که هنوز تعهدنامه را امضاء نکرده است.

همچنین منصور آرامی به علت عدم حضور در استان دومین فردی است که هنوز تعهد نامه را امضاء ننموده است. 

حضور منصور آرامی در لیست اصولگرایان در حالی است که وی پیش‌تر صریحا در اردوی اصلاح‌طلبی استان قرار داشته است و باید دید در صورت باقی ماندن وی در بین سه نفر نهایی تا چه میزان می‌تواند حمایت واقعی اصول‌گرایان را بخود جلب نماید؟

از جمع هفت نفره فوق فقط سه نفر یعنی ابوالقاسم جراره(بیشتر بخوانید)، پرویز سالاری(بیشتر بخوانید) و حسین هاشمی‌تختی(بیشتر بخوانید) در همایش حضور یافته و به ارائه سخنرانی پرداختند.

این مطلب باعث شد سید محمدعلی معصومی از روحانیون محوری ائتلاف به گلایه صریح از چهره‌های غایب این ائتلاف نوپا بپردازد.

از دیگر حاشیه‌های این همایش، خبری بود که علی سلیمی، دبیر همایش بر روی سن مطرح کرد و گفت: ما در شورای مرکزی قبول کردیم که محمد آشوری را به نوعی در جمع اصول‌گرایی بپذیریم، ولی در تماس‌هایی که با وی داشتیم، آقای آشوری از امضای تعهدنامه سر باز زد.

در پایان بین شرکت کنندگان در همایش، یک نظرسنجی روی برگه صورت پذیرفت.

البته طبق گفته دبیر شورای ائتلاف این نظرسنجی چیزی را مشخص نمی‌کند و تعیین‌ تکلیف نهایی منوط به نظرسنجی علمی است که به زودی در یک جامعه آماری بزرگ اجرا می‌گردد.

انتهای پیام/۳۴۹۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول