اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تحول جزیره لارک مستلزم تکمیل پروژه‌های درحال اجرا است

استاندار هرمزگان گفت: مجموعه برنامه‌های توسعه‌ جزیره لارک با مشارکت بنیاد مستضعفان طبق برنامه زمانبندی در حال اجراست و با تکمیل این طرح‌ها شاهد تحول و شکوفایی جزیره زیبای لارک خواهیم بود.

تحول جزیره لارک مستلزم تکمیل پروژه‌های درحال اجرا است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی ظهر امروز در بازدید از طرح‌های گردشگری، عمرانی و توسعه‌ای جزیره لارک، اظهارداشت: احداث جاده رینگ دوره جزیره لارک از پروژه‌های بزرگ و مهم در این جزیره است که پیمانکار آن ‌با تمام تلاش فعال است تا این طرح به مرحله قابل قبولی برسد.

وی ادامه داد: این جاده دارای امکانات مختلف برای گردشگران است و موجب سهولت و دسترسی مناسب به سواحل جزیره لارک می‌شود تا بتوانند از ظرفیت‌های متنوع این جزیره بهره ببرند.

استاندار هرمزگان افزود: مجموعه برنامه‌های توسعه جزیره لارک با مشارکت بنیاد مستضعفان طبق برنامه زمانبندی در حال اجراست و با تکمیل این طرح‌ها شاهد تحول و شکوفایی جزیره زیبای لارک خواهیم بود.

همتی بیان کرد: این طرح‌ها علاوه بر جذب گردشگران به جزیره لارک، موجب توانمندسازی هرچه بیشتر مردم بومی این جزیره می‌شود که خوشبختانه این پروژه‌ها پیشرفت خوبی داشته و منشا فعالیت، اشتغال و درآمدزایی برای مردم این جزیره خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در راستای ایجاد زیرساخت‌ها در جزیره لارک، درمانگاه این جزیره در حال تکمیل است و همچنین در آینده نزدیک یک آمبولانس دریایی نیز به این جزیره اختصاص پیدا می‌کند.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: سرمایه‌گذاران بخش خصوصی متقاضی فعالیت در جزیره لارک مورد حمایت قرار می‌گیرند و تسهیلات ارزان قیمت به آنها پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/88031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول