اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

فارس من| مخابرات ۱۲۴ میلیون تومان برای صدور مجوز حفاری شهرک نور به شهرداری پرداخت کند

مدیرامور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری منطقه ۲ بندرعباس گفت: مجوز حفاری فیبر نوری برای شهرک نور جنوبی بندرعباس برای مخابرات استان آماده است. وی صدور این مجوز را منوط به پرداخت 124 میلیون تومان هزینه مربوطه دانست.

فارس من| مخابرات ۱۲۴ میلیون تومان برای صدور مجوز حفاری شهرک نور به شهرداری پرداخت کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در پی ثبت سوژه مردمی با عنوان"ناهماهنگی مخابرات و شهرداری در اجرای زیر ساخت " در سامانه فارس من، در ابتدا موضوع را از طریق معاون شبکه مخابرات هرمزگان پیگیری کردیم و وی طی گفت‌وگویی حضوری، توپ این مشکل را در زمین شهرداری  انداخت و عدم اجرای این پروژه را به صادر نشدن مجوز مربوطه از سمت شهرداری گره زد(اینجا بخوانید).

سپس خبرنگار‌ فارس به سراغ مدیر امور زیربنایی و حمل ونقل شهرداری منطقه ۲بندرعباس رفت تا این مشکل را با وی در میان بگذارد.

محمد روا ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس، اظهار داشت: شهرداری در بحث صدور مجوز حفاری فیبر نوری برای مخابرات به طور کلی هیچگونه مشکلی ندارد و از این بابت ایرادی بر شهرداری وارد نیست.

وی در ادامه افزود: موضوع صدور مجوز برای حفاری فیبر نوری در شهرک نور هم از این قاعده کلی مستثنی نیست و شهرداری همکاری و تعامل خوبی با مخابرات در این زمینه دارد.

مدیر امور زیربنایی و حمل ونقل شهری شهرداری منطقه ۲ بندرعباس با اشاره به مصاحبه معاون شبکه مخابرات استان، مبنی بر اینکه شهرداری مجوز حفاری فیبرنوری را صادر نمی کند، بیان داشت: برای صدور مجوز حفاری فیبرنوری برای مخابرات مشکلی وجود ندارد و مخابرات استان در تاریخ ۹۸/۷/۹ در این زمینه مکاتبه ای برای صدور مجوز با شهرداری انجام  داده‌است.

 روا با بیان اینکه از تاریخی که مخابرات با شهرداری در زمینه صدور مجوز مکاتبه کرده است دو هفته گذشته است، گفت: به دلیل افزایش تعرفه حفاری و تعیین نشدن نرخ حفاری، دو هفته ای مکاتبه مخابرات با  شهرداری بی جواب مانده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: امروز قیمت تعرفه حفاری مصوب شده و همین امروز به مخابرات اعلام می‌شود.

مخابرات ۱۲۴میلیون تومان به شهرداری پرداخت کند 

روا هزینه صدور مجوز حفاری فیبر نوری برای شهرک نور را ۱۲۴ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: در صورت پرداخت این هزینه از سوی مخابرات مجوز حفاری برای مخابرات استان از طرف شهرداری صادر می‌شود.

مدیر امور زیر بنایی و حمل و نقل شهری شهرداری منطقه ۲ بندرعباس، عنوان داشت: با پرداخت هرچه سریع تر این هزینه از سوی مخابرات به شهرداری در کوتاهترین زمان ممکن مجاز صادر می‌شود.

در پایان، روا در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا پرداخت این هزینه از سوی مخابرات با انجام تهاتر بین یکدیگر انجام می‌پذیرد یا خیر، ابراز داشت: این موضوع از حوزه اختیارات بنده خارج است و این موضوع باید در سطح شهردار منطقه و مدیرعامل مخابرات رایزنی و حل شود.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول